Command&conquer
Fra : Aragorn24@webspeed.d~

Dato : 28-08-04 09:36

Nogen der har link til en side med en patch, så man kan spille den gode
gamle klassiker`under win XP?

Fra : iddqd

Dato : 28-08-04 10:20

Aragorn24@webspeed.dk wrote:

> Nogen der har link til en side med en patch, så man kan spille den gode
> gamle klassiker`under win XP?

Der skal hvis ikke gøres andet end, at ændre indstillinger på genvejen
du starter spillet med.

http://www.ntcompatible.com/thread28205-1.html

Mvh

Bruno

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-08-04 10:33

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse

> Der skal hvis ikke gøres andet end, at ændre indstillinger på genvejen
> du starter spillet med.
>
> http://www.ntcompatible.com/thread28205-1.html

Der kræves en patch til spillet, jeg har sendt den med mail til Aragorn24 og
kan og levere den til andre hvis interessen skulle være der
Selvfølgelig skal spillet også lige gøres Win95 kompatibelt.
Jeg har desuden også en patch liggende så man kan komme til at spille Dino
missionerne..

Mvh
Benjamin
laziterNO@THANKSmailme.dk (fjern NOTHANKS)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-08-04 13:07

On Sat, 28 Aug 2004 11:32:47 +0200, "Laziter [9440]"
<laziterNO@THANKSmailme.dk> wrote:

> [...]
>Selvfølgelig skal spillet også lige gøres Win95 kompatibelt.
>Jeg har desuden også en patch liggende så man kan komme til at spille Dino

Jeg installerede da Red Alert forleden og der var ikke behov for en
patch, blot at den skulle køre Windows 95.

/Knud

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-08-04 13:28

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg installerede da Red Alert forleden og der var ikke behov for en
> patch, blot at den skulle køre Windows 95.

Red Alert kan sagtens køre på Windows XP, selvfølgelig som du nævner i
Windows 95 tilstand.
Men C&C Gold (populært kaldet C&C: Tiberian Dawn) kræver den nævnte patch
for at kunne køre under Windows XP.

Mvh
Benjamin