Re: Kristendom og værdirelativisme
Fra : Vidal

Dato : 02-09-04 13:03

Andreas Falck skrev:

> Vi kan jo
> alligevel ikke regne med hvad der står i
> Bibelen. Der er jo stort set
> ikke rigtig noget af det der står, der har
> gyldighed i dag! Sådan tror
> flertallet i al fald tilsyneladende i dag.

Du virker lidt pylret, skal du ikke snart have din middagslur?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-09-04 14:37

I news:ch7269$9l8@odbk17.prod.google.com skrev
Vidal følgende:

> Du virker lidt pylret,

Det jeg pylrer mest om, er at du af en eller mystifistisk grund
"bryder" trådningen, så det bliver meget svært at holde sammen på
rækkefølgen af indlæg.

Er det noget du kan gøre noget ved?

> skal du ikke snart have din middagslur?

Det burde være enhvers ret at få sig en herlig middagslur, efterfulgt
af et par timers afslapning, inden man lige skal snuppe sig en halv
times tid på sofaen hen sidst på eftermiddagen

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : Vidal

Dato : 02-09-04 20:26

Andreas Falck wrote:

> [...]

> Det jeg pylrer mest om, er at du af en eller mystifistisk grund
> "bryder" trådningen, så det bliver meget svært at holde sammen på

Ja, jeg er opmærksom på det.

> Er det noget du kan gøre noget ved?

Det er Googles nye (beta) nyhedstjeneste, som ikke
har helt styr på trådene, åbenbart. Måske skulle jeg
bruge OE istedet, når jeg ikke er hjemme.

> Det burde være enhvers ret at få sig en herlig middagslur, efterfulgt
> af et par timers afslapning, inden man lige skal snuppe sig en halv
> times tid på sofaen hen sidst på eftermiddagen

Ja, pensionisttilværelsen er stressende.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-09-04 21:09

I news:4137735f$0$297$edfadb0f@dread11.news.tele.dk skrev
Vidal følgende:

> Det er Googles nye (beta) nyhedstjeneste, som ikke
> har helt styr på trådene, åbenbart. Måske skulle jeg
> bruge OE istedet, når jeg ikke er hjemme.

Ja, det tror jeg du skulle. OE (med quotefix) er slet ikke så dårlig
endda

> Ja, pensionisttilværelsen er stressende.

Ja, så en middagslur formiddag, middag og eftermiddag er slet ikke til
at kimse ad med den stressende tilværelse pensionisttilværelsen byder
på.

Men en af de værste ting ved pensionisttilværelse er dog at man rent
faktisk aldrig får fyraften