Gratis middag - også i Hjørring
Fra : Morten Steengaard

Dato : 01-09-04 12:28

Hejsa - tilgiv denne reklame.

Over 160 kristne kirker i Danmark inviterer dig hermed til gratis
middag onsdag, den 8. september.

www.DanmarktilMiddag.dk kan du se, hvilke kirker, det drejer sig
om. De fleste vil gerne have en tilmelding, så de ved, hvor meget mad,
de skal lave.

Efter middagen er der et kort indlæg omkring kristentroen. Ved bordene
kan man efterfølgende diskutere indlægget eller andre ting, man har på
hjertet, mens man får kaffen.

Det hele er gratis og man kan bare gå hjem bagefter.

Hvis man vil opleve mere af den slags, kan man komme igen, når hver
enkelt kirke snart starter næste Alpha-kursus. Det er et 11-ugers
kursus i grundlæggende kristendom. Se mere på www.AlphaDanmark.dk.

Det er et MEGET godt kursus, som for mig personligt satte en del på
plads. På dette kursus har man en helt unik mulighed for at vælge, om
man blot vil høre kirkens mening om kristne emner (f.eks. "Helbreder
Gud i dag?"), eller om man vil komme med sin holdning til dette emne.

I Hjørring sker det i baptistkirken kl. 18.30. Tilmelding til een af
kokkene på tlf. 98 97 71 56 senest søndag, den 5. september (helst).

Det sker sandsynligvis også i en kirke nær dig!

Endnu engang: Undskyld min reklame.

Morten Steengaard

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 01-09-04 13:32

"Morten Steengaard" <morten_steengaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På www.DanmarktilMiddag.dk kan du se, hvilke kirker, det drejer sig
> om. De fleste vil gerne have en tilmelding, så de ved, hvor meget mad,

jeg håber der kommer mange til middag over hele landet der er et godt
tiltag.
held og lykke.

--
Hej fra Børge Højlund Jensen