DFM camp ved RR festival og kørsel fra Aal~
Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 10-05-01 22:58

Jeg kom lige til at tænke på, om der blev en DFM camp eller lignende ved
weekendens festligheder på jyllandsringen ?

så ville jeg lige hører om der er nogle fra Nordjylland der skal der ned af,
og evt. ville følges ad.

Anders Rude
SV650S Der glæder sig til en weekend med RÆS =:))

Fra : Rune Larsen

Dato : 11-05-01 13:54

"Anders Rude Andersen" <t-rex@sondergade.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kom lige til at tænke på, om der blev en DFM camp eller lignende ved
> weekendens festligheder på jyllandsringen ?

Jeg kommer nok med et lille telt derop i løbet af lørdag formiddag, og jeg
er da klar på at mødes på et tidspunkt!?!?

/Rune