OT: Terkel på dvd?
Fra : Steen

Dato : 04-09-04 16:39

Hey

Nogen der har en dato på Terkel I Knibe på dvd?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-09-04 16:48

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse

> Hey
>
> Nogen der har en dato på Terkel I Knibe på dvd?

Blockbuster har datoen 6. oktober 2004 på deres hjemmeside:

http://www.blockbuster.dk/default.asp?ID=81&mode=movie&ShopProductID=13618&t=movie

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Steen

Dato : 04-09-04 18:06

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in

> Blockbuster har datoen 6. oktober 2004 på deres hjemmeside:

Nåda, jeg troede det var her i september.

Nogen der kan anbefale den...eller det modsatte?

Andre fede ting på min liste er Garfield og Shrek 2

--
Steen
danmark = dk

Fra : Thomas

Dato : 04-09-04 18:17

> Nogen der kan anbefale den...eller det modsatte?

Hvis du kan lide CD'en med "Terkel I Knibe" kan du med
garanti også lide DVD udgaven... Jeg har haft den på SVCD
i over 2 måneder... Og den er FED!!!

> Andre fede ting på min liste er Garfield og Shrek 2

Garfield har jeg ikke setl.. Men Shrek 2 så jeg torsdag aften
(den 2. september) - Dagen efter den danske premiere...
Det er en hyle-morsom film...

Så begge de film du spørger efter, vil jeg uden tøven anbefale!!!

mvh. Thomas

Fra : Rune Jensen

Dato : 05-09-04 13:04

Thomas wrote:
> [...]
> Det er en hyle-morsom film...
>
> Så begge de film du spørger efter, vil jeg uden tøven anbefale!!!

Jeg vil nok give Shrek 2, ok med pil nedaf. Det er Shrek 1 en gang til,
bare knap så sjov.
Garfield har jeg ikke set, men jeg kunne ikke forstille den var særlig
god, den har også fået 4.6 på IMDB

Rune Jensen

Fra : Steen

Dato : 05-09-04 13:08

Rune Jensen <rune@FJERNesbjergbynight.com> wrote in

> Garfield har jeg ikke set, men jeg kunne ikke forstille den var særlig
> god, den har også fået 4.6 på IMDB

Jeg har kun set forfilm til Garfield i biffen, det så til gengæld ret
morsomt ud

--
Steen
danmark = dk

Fra : Per

Dato : 06-09-04 12:52

"Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in

> Nåda, jeg troede det var her i september.
>
> Nogen der kan anbefale den...eller det modsatte?

Jeg var meget skuffet over Terkel. Den er klart rettet mod
konfirmationsalderen.

> Andre fede ting på min liste er Garfield og Shrek 2

Shrek 2 var skuffende, og Garfield syntes jeg ser meget kikset ud.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-09-04 16:04

"Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message

> Hey
>
> Nogen der har en dato på Terkel I Knibe på dvd?

Øh - jeg så den da vist for 3 måneder siden, på købe-DVD...?