Premiere Surprise i Århus
Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-09-04 23:40

CinemaxX viste Man on Fire http://www.imdb.com/title/tt0328107/ - en god
surprise, da jeg godt nok blev rimeligt overrasket - og enhver trailer
må formodes at spolere overraskelsen. God film iøvrigt også.

For en uge siden viste BioCity dodgeball
http://www.imdb.com/title/tt0364725/ - der faktisk er sjovere end hvad
traileren giver indtryk af. Jeg grinte højt flere gange.

-Rune

Fra : Peter Heide

Dato : 03-09-04 01:25

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> CinemaxX viste Man on Fire http://www.imdb.com/title/tt0328107/ - en god
> surprise, da jeg godt nok blev rimeligt overrasket - og enhver trailer
> må formodes at spolere overraskelsen. God film iøvrigt også.

jeg syntes at overaskelsen var til at overse.Det er få instruktører
der tør at køre den helt igennem.....og især et "feel-good"-land som
USA.

filmen var lidt for "smart" . Det bliver hurtigt trættende
i længden at se hysteriske klip og alt det andet gøjl den film brugte
for at peppe en middelmådigt manuskript op.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 03-09-04 11:44

Peter Heide wrote:

> filmen var lidt for "smart" . Det bliver hurtigt trættende
> i længden at se hysteriske klip og alt det andet gøjl den film brugte
> for at peppe en middelmådigt manuskript op.

Jeg forstår godt, hvad du mener, men jeg synes faktisk ikke, det gjorde
noget.
Underteksterne var imho fede - blev mere og mere underlige jo længere
ind i filmen, man kom

> jeg syntes at overaskelsen var til at overse.Det er få instruktører
> der tør at køre den helt igennem.....og især et "feel-good"-land som
> USA.

Jeg tror at vi taler forbi hinanden.
Jeg tænkte ikke på slutningen - for ja, der er jeg enig i at man ikke
blev synderligt overrasket.
Jeg tænkte på det bratte stemningsskift, der skete midt i filmen - efter
kidnapningen.
(Jeg skrev jo netop også, at overraskelsen ville blive spoleret af en
trailer. Dette ville ikke passe på slutnings"overraskelsen", der
selvfølgelig ikke vil komme i traileren. Men man skal nok få bunker af
brag og eksplosioner og "I wish you had more time" i traileren. Dermed
er stemningsskiftet spoleret)

-Rune

Fra : Brian k

Dato : 03-09-04 16:38

Rune Zedeler wrote:
> CinemaxX viste Man on Fire http://www.imdb.com/title/tt0328107/ - en
> god surprise, da jeg godt nok blev rimeligt overrasket - og enhver
> trailer må formodes at spolere overraskelsen. God film iøvrigt også.

Jeg syntes det var en kanonfilm, denzel spiller som altid 100%

> For en uge siden viste BioCity dodgeball
> http://www.imdb.com/title/tt0364725/ - der faktisk er sjovere end hvad
> traileren giver indtryk af. Jeg grinte højt flere gange.

Traileren ser for sjov ud
http://makeashorterlink.com/?P11921539