Kill Bill: Forlængede scener?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 01-09-04 23:01

I de udgaver af Kill Bill (begge to) der foreligger lige nu, er der så
inkluderet flere scener end bio-udgaverne? Der var en del klip i traileren
til KB2 som jeg ikke så i biffen.
Hvad var rygtet om én lang sammenklipning af begge film, som ville komme i
en senere udgivelse?

Fra : Jan Richardy

Dato : 02-09-04 07:47

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til KB2 som jeg ikke så i biffen.
> Hvad var rygtet om én lang sammenklipning af begge film, som ville komme i

Den japanske region2 DVD af KB1 har en del flere scener end den vestlige
version (pga. censuren i USA), bl.a. scener som var med i trailere og senere
forsvandt fra selve filmen.

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=11327

Den har jo desuden den berømte "House of Blue Leaves" kampscene i farver og
i et mere voldeligt klip.

Jeg ved ikke mht. KB2, men hvis der findes et anderledes japansk klip af
filmen, håber jeg da det bliver tilgængeligt for os europærere.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Thomas S

Dato : 02-09-04 16:08

> [...]
> I de udgaver af Kill Bill (begge to) der foreligger lige nu, er der så
> inkluderet flere scener end bio-udgaverne? Der var en del klip i traileren

Jeg er ikke helt klar over, hvilken trailer til Kill Bill 2, du taler om.
Den eneste jeg kender indeholdt ingenting, som også var med i filmen. Scenen
var klart optaget udelukkende til trailerbrug (The Bride kører i en åben bil
og fortæller, at nu vil hun slå Bill ihjel). Tænker du på en anden trailer?

Thomas S

Fra : Kasper Møller

Dato : 02-09-04 20:53

Thomas S wrote:

> [...]
> filmen. Scenen var klart optaget udelukkende til trailerbrug (The
> Bride kører i en åben bil og fortæller, at nu vil hun slå Bill

http://www.rottentomatoes.com/m/kill_bill_vol_2/trailers.php?rtp=1

Theatrical Trailer

1:10 Bill smider et eller andet i hovedet på en gut, det er ikke med i
filmen....

---

Fra : Thomas S

Dato : 02-09-04 21:27

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.rottentomatoes.com/m/kill_bill_vol_2/trailers.php?rtp=1

Tak. Den er jeg da glad for, at jeg ikke havde set før filmen. Der var da
mindst en overraskelse, den havde ødelagt.

> 1:10 Bill smider et eller andet i hovedet på en gut, det er ikke med i
> filmen....

Det er da godt nok et kort glimt, da...

Thomas S

Fra : Jonny Jensen

Dato : 03-09-04 00:03

> Det er da godt nok et kort glimt, da...

Det er fra en deleted scene. Den er på den danske version også, under ekstra
materiale :)

Jonny.

Fra : Erik

Dato : 02-09-04 21:06

"C. H. Engelbrecht" skrev:
> [...]
> til KB2 som jeg ikke så i biffen.
> Hvad var rygtet om én lang sammenklipning af begge film, som ville komme i

Der er da skudt nogle scener med Michael Jay White (Spawn),
hvor han vistnok kæmper mod Bill.
Kan ikke huske hvorfra, men jeg har hørt at disse scener
skulle komme i en fremtidig special edition.

--
Erik