Kan I huske den film??
Fra : Lars

Dato : 28-08-04 12:32

Ja jeg håber det er det rigtige sted jeg spørger.

Jeg har engang set en film og det er nok 4 år tilbage ca. men jeg kan ikke
huske hvad den hedder så her har jeg noget jeg kan huske fra filmen og så
håber jeg i kan svare mig på hvad den hedder.

Filmen handler så vidt jeg husker i musketerernes tid om 2 brødre som har en
eller anden slags forbindelse med hinanden.man ser dem som små babyer hvor
den ene slår den anden og græder så fordi det er ham der kan mærke det. Da
de bliver voksene få den ene f.eks ild i røven men det går ondt på den
anden. Han bliver også torturreret men kan bare grine til ham der
torturrerer ham fordi han ikke kan mærke noget. Men så er den anden bror et
helt andet sted og hopper rundt og skriger fordi han kan mærke det. De
bliver også sure på hinanden og stikker i sig selv for at få den anden til
at lide og til sist da de skal halshugges siger den ene lad mig komme først.
Men så skriger den anden. jamen jeg kommer jo til at mærke smerten. men de
dør så ikke.

Meget sjov film men jeg kan ikke huske hvad den hedder.

Venlig hilsen Lars.

Fra : Zeki

Dato : 28-08-04 12:40

Lyder meget som denne:

http://www.imdb.com/title/tt0087042/

Mvh Zeki

Fra : Carl Drud

Dato : 28-08-04 12:47

Lars wrote:

> Meget sjov film men jeg kan ikke huske hvad den hedder.

Cheech & Chong's The Corsican Brothers.

http://us.imdb.com/title/tt0087042/

Carl

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-08-04 19:58

On Sat, 28 Aug 2004 13:46:56 +0200, Carl Drud
<carl.drud@myrealbox.com> wrote:

>Cheech & Chong's The Corsican Brothers.
>
>http://us.imdb.com/title/tt0087042/

Ja, det er den, og det er en af de ringeste film, der nogensinde er
lavet.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-08-04 20:28

Niels Søndergaard wrote:

> Ja, det er den, og det er en af de ringeste film, der nogensinde er
> lavet.

Den er i det mindste sjov når man har røget en bønne. Det er mere end
man kan sige om Star Wars 1+2.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-08-04 20:27

Lars wrote:

> Meget sjov film men jeg kan ikke huske hvad den hedder.

Det er en Cheech & Chong-film. Corsican Brothers tror jeg den hedder.

/David