Film der går igen på TV3 & 3+
Fra : MJ23

Dato : 27-08-04 21:59

Hey NG!

Film der går igen på TV3 & 3+

Clifhanger
Hook
When a Man Loves a Woman

Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist til
hudløshed???

/MJ23

Fra : Mads Jensen

Dato : 27-08-04 22:21

MJ23 wrote:
> [...]
> When a Man Loves a Woman
>
> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist til

Jumanji har da været vist et rimeligt antal gange!?

--
Mads Jensen - http://www.ddfr.dk
I have not got a suspicious email!

A: Top answers
Q: What's the most annoying thing on UseNet ?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-08-04 22:32

On Fri, 27 Aug 2004 22:59:29 +0200, MJ23 wrote:

> Film der går igen på TV3 & 3+
>
> Clifhanger
> Hook
> When a Man Loves a Woman

Anaconda *yrk!* har da vist og så gået et _par_ gange.

--
Mvh. Lars

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 22:46

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG!
>
> Film der går igen på TV3 & 3+

> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist
til
> hudløshed???

Air Force One, anyone?!

> /MJ23

Lars B

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 27-08-04 22:56

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message
> "MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> til
>
> Air Force One, anyone?!

Hvad med Hånden på vuggen?

Fra : Henning B.

Dato : 27-08-04 23:01

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> wrote in message

> Hvad med Hånden på vuggen?

Die Hard 3
Den har været vist et utal af gange.

Henning

Fra : Peter Heide

Dato : 27-08-04 23:38

Holy shit !

Folk der sér film på TV3 og + kan jeg simpelthen ikke
have respekt for:....ifbm film. I skulle fandme skydes.

Simpsons., kører i en endeløs båndsløjfe på TV3+ og det er OK.

Film på de kanaler ? Det er sgu' ikke specielt seriøst.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-08-04 01:10

On Sat, 28 Aug 2004 00:37:44 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Holy shit !
>
>Folk der sér film på TV3 og + kan jeg simpelthen ikke
>have respekt for:....ifbm film. I skulle fandme skydes.

Ja... sammen med dem, der ser mesterværker i forkert format på dvd.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Maria de Francis

Dato : 28-08-04 18:04

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Simpsons., kører i en endeløs båndsløjfe på TV3+ og det er OK.
>
> Film på de kanaler ? Det er sgu' ikke specielt seriøst.

Jeg synes sq mere det tyder på at folk har en ualmindelig stor tålmodighed,
som jeg iøvrigt ikke selv besidder, hvis de kan komme igennem diverse
reklamepauser uden at tabe tråden i det, der startede med en film. Selv med
en videooptaget film derfra ryger oplevelsen, når man skal spole hen over
reklamerne hver 15-20 min. En god film skal ikke ses med afbrydelser......
uden at reklamere for nogen TV-station af den grund

Mvh
Maria

--
Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør.
Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-08-04 10:10

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> Hey NG!
>
> Film der går igen på TV3 & 3+
>
> Clifhanger
> Hook
> When a Man Loves a Woman
>
> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist
til
> hudløshed???
>

> /MJ23

GROUNDHOG DAY!

Fra : vadmand

Dato : 28-08-04 14:04

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> GROUNDHOG DAY!

Det er vel egentilg i netop den films ånd at vise den igen og igen?

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-08-04 19:57

On Sat, 28 Aug 2004 15:04:24 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er vel egentilg i netop den films ånd at vise den igen og igen?

Godt argument. Og det er en af de få film, man rent faktisk *kan* se
igen og igen.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morten DH

Dato : 28-08-04 11:09

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist
til
> hudløshed???

Conair

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-08-04 11:17

MJ23 wrote:
> Hey NG!
>
> Film der går igen på TV3 & 3+
>
> Clifhanger
> Hook
> When a Man Loves a Woman
>
> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har
> vist til hudløshed???
>

> /MJ23

Turner og Hund
Politiskolen (ikke i nogen speciel rækkefølge)
Fars Fede Ferie
Robin Hood - Helte i underhylere
The Rock

Søren

Fra : Morten DH

Dato : 28-08-04 11:36

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41305bc0$0$237$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> The Rock

Ha ha tror den og Airforce tager flest kegler - ca. hver anden uge vil jeg
tro

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-08-04 12:40

Morten DH wrote:
> [...]
> meddelelse news:41305bc0$0$237$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Ha ha tror den og Airforce tager flest kegler - ca. hver anden uge

Det er nok ikke helt ved siden af. Skræmmende, når man lige tænker over det
:)

Søren

Fra : Taba

Dato : 28-08-04 14:22

Startship Troopers har også en god mængde antal gange bag sig på de 2
kanaler, Armageddon og Jerry McGuire også.

/Taba

Fra : Jacob E.

Dato : 29-08-04 22:39

Søren Nielsen wrote:

> Turner og Hund
> Politiskolen (ikke i nogen speciel rækkefølge)
> Fars Fede Ferie
> Robin Hood - Helte i underhylere
> The Rock

Førstnævnte er efter min vurdering topscoreren...
Sidstnævnte... tjah, tjek ugens tv-program... nærmere bestemt torsdag på 3+

Mvh Jacob

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-08-04 23:02

> [...]

>When a Man Loves a Woman
>
>Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist til

True Lies. I en version der er klippet i smadder.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Familien Birkehegnet

Dato : 29-08-04 08:32

De har da også vist pretty woman utallige gange...

venligst

peter

P.S. Commando var da klippet så det batter !!!!!
der mistede man både hoved og hale på filmen...

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-08-04 14:26

On Sun, 29 Aug 2004 09:32:22 +0200, "Familien Birkehegnet"
<fambirke@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>peter
>
>P.S. Commando var da klippet så det batter !!!!!
>der mistede man både hoved og hale på filmen...

Igen-igen: Lad dog være med at se film på TV3 og TVDK!

Hvor svært kan det være?

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 29-08-04 15:40

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Igen-igen: Lad dog være med at se film på TV3 og TVDK!
>
> Hvor svært kan det være?
>

> Mvh
> Niels Søndergaard

Svært hvis det er en sjældenhed der ikke dukker op nogen andre steder.

TV3 og TVDK/TV5 sender ufatteligt store mængder af film. En sjælden gang
sender de noget spændende.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-08-04 19:01

On Sun, 29 Aug 2004 16:40:12 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Svært hvis det er en sjældenhed der ikke dukker op nogen andre steder.
>
>TV3 og TVDK/TV5 sender ufatteligt store mængder af film. En sjælden gang
>sender de noget spændende.

Ih ja. I censureret udgave, beskåret format og med reklameafbrydelser
og elendige undertekster.

God fornøjelse, siger jeg bare.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morten DH

Dato : 30-08-04 10:22

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> Ih ja. I censureret udgave, beskåret format og med reklameafbrydelser
> og elendige undertekster.

Jeg er 95% enig med dig; men TV Danmark har det med at sende nogle mindre
kendte film af lidt ældre årgang som man sjældent ser andre steder... Og
retfærdigvis er TV3/TV3+ i stigende grad begyndt at vise film i letterbox -
men vi plages stadig af reklamepauser og censurklip efter engelsk lov... så
dvden er langt fra truet

Fra : Mette

Dato : 29-08-04 06:55

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG!
>
> Film der går igen på TV3 & 3+
>
> Clifhanger
> Hook
> When a Man Loves a Woman

To tøser tager affære
Forælder-fælden
Flugten fra Absalon
Døden klæder hende
Free Willy
Deuce Bigalow

Fra : ML-78

Dato : 29-08-04 10:08

MJ23 skrev:

> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har
vist til
> hudløshed???

"Det er mig der snakker"
"Det er os der snakker"
"Roxanne - næsen er i vejen"
"Starship Troopers"

ML-78

Fra : ChristianTC

Dato : 29-08-04 10:30

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message

> vist til
>
> "Det er mig der snakker"
> "Det er os der snakker"
> "Roxanne - næsen er i vejen"
> "Starship Troopers"
>

> ML-78

Pretty Woman

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 01-09-04 07:15

> [...]
> Hook
> When a Man Loves a Woman
>
> Jeg kan ikke lige komme på flere..... Hvilke andre som de bare har vist

8MM
Face Off
Ghostbusters

/Mikkel

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 03-09-04 12:54

"MJ23" <MartinFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> Hey NG!
>
> Film der går igen på TV3 & 3+
>
> Clifhanger
> Hook
> When a Man Loves a Woman

Armageddon
Godzilla

Der er mange. I må have lagt mærke til, at de nu (ok - et par år) er
begyndte at kalde det "forårspræmiere", "efterårspræmiere" - ja ligefrem
"onsdagspræmiere" - så ved man, at det første gang i tre måneder de sender
filmen, eller første gang de viser den om onsdagen