Re: Hvilke "must see"film har I undg?et?
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 27-08-04 20:26

Hvor er jeg dog misundelig...:

Jeg har desværre set Pretty Woman. Det ville jeg ?nske jeg aldrig
havde gjort, ?v!

Fyyhhh... for satan en omgang kvalmende omgang spild af gode film
ruller. Jeg ender deværre næsten altid med at se de dårlige film:

Film hvor jeg føler jeg har splidt min tid mest!

Pretty woman
Rembrandt
Lord of the Rings (alle men mest nr.3)
Star wars (alle, men mest nr.1)
Coyote Ugly

Fra : Brian k

Dato : 27-08-04 23:17

meatgoogle@yahoo.com wrote:
> [...]
> ruller. Jeg ender deværre næsten altid med at se de dårlige film:
>
> Film hvor jeg føler jeg har splidt min tid mest!

Hej

Så gad jeg godt vide hvilke film du så syntes er gode?

mvh
brian

Fra : Thomas

Dato : 28-08-04 10:45

<meatgoogle@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Lord of the Rings (alle men mest nr.3)
> Star wars (alle, men mest nr.1)

Ihh altså... Der må jeg være uenig Star Wars 4-5-6 og LOTR 1-2-3
er mesterværker... IMHO... Men vi kan jo ikke alle være enige...

Jeg undgik faktisk at se Titanic lige indtil sidste år... Hvor jeg så så
den
sammen med en pige (selvfølgelig) - Jeg kunne så konstatere, at jeg ikke
var gået glip af noget mesterværk, ved at vente så længe... Jeg syntes den
film var ret tam, og ligegyldig...

..Thomas

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 14:35

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> [...]
> sammen med en pige (selvfølgelig) - Jeg kunne så konstatere, at jeg ikke
> var gået glip af noget mesterværk, ved at vente så længe... Jeg syntes

Titanic *er* et mesterværk. Det kan ikke diskuteres.

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-08-04 14:39

Feeling 102, acting 17 <@> wrote:

> Titanic *er* et mesterværk. Det kan ikke diskuteres.

Tænker du på skibet?

Hvis du mener filmen om Titanic, er der lavet en hel del forskellige
udgaver.

--
Jesper Lund

Fra : vadmand

Dato : 28-08-04 21:17

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse

> Titanic *er* et mesterværk. Det kan ikke diskuteres.

Er det ikke det, vi gør?

Per V.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 23:36

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> Er det ikke det, vi gør?

Nej, det er bare noget i tror. Når jeg siger, at det er et mesterværk, så er
det et mesterværk. Sådan er det bare!
Lær at lev med det!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 01-09-04 15:49

> Nej, det er bare noget i tror. Når jeg siger, at det er et mesterværk, så
> er
> det et mesterværk. Sådan er det bare!
> Lær at lev med det!

Godt så, du får ret... Får vi fred?

Tak.

Mvh

Jonny, som ellers har en ret bred filmsmag, men absolut intet tilovers har
for Titanic...