En skotøjsæske!
Fra : Jesper

Dato : 27-08-04 18:02

Så er "Sex And the City" kommet i en sammet box med alle 6 sæsoner, pakket
i en skotøjsæske!

Seeing is believing:

http://www.laserdisken.dk/html/billede.dna?ID=1092925718522840&VIS=forside

I have seen everything, when I see an elephant fly and Sex And the City
sold in a shoe box!

--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-08-04 18:23

Jesper wrote:

> Så er "Sex And the City" kommet i en sammet box med alle 6 sæsoner, pakket
> i en skotøjsæske!

Det er der jo ingen anstændig dvdnørd der vil have stående.

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-04 18:30

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

> Det er der jo ingen anstændig dvdnørd der vil have stående.

Hvis der er amaray covers inde i boksen, kan du bare smide kassen ud.
For dem som er interesseret i serien må 1100 kr for 6 sæsoner siges at
være billigt. Hver sæson koster 300 eller 400 kr på laserdisken.

Det er ikke helt uset at samlebokse er dyrere end at købe
årgangene/filmene enkeltvis. Man kalder det "limited editions", og så
skynder folk sig at købe. Ja, selv den kommende Seinfeld udgivelse kører
efter dette princip, selvom Jerry gør grin med "limited edition"
konceptet i et afsnit. Limited by the number they can sell (eller noget
i den stil), siger han.

Sådan er der jo så meget...

--
Jesper Lund

Fra : Jesper

Dato : 27-08-04 18:56

Jesper Lund <jelu@despammed.com> wrote:

> [...]
> efter dette princip, selvom Jerry gør grin med "limited edition"
> konceptet i et afsnit. Limited by the number they can sell (eller noget

Der er næppe plads til ameray covers til 6 årgange af en TV serie i en
skotøjsæske!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-04 19:04

> Der er næppe plads til ameray covers til 6 årgange af en TV serie i
> en skotøjsæske!

Nej, det har du nok ret i. Men der må være en eller anden indpakning
inde i boksen. Alternativt kan man købe noget selv. Der er jo penge at
spare selv om boksen er grim.

--
Jesper Lund

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-08-04 19:32

> Nej, det har du nok ret i. Men der må være en eller anden indpakning
> inde i boksen. Alternativt kan man købe noget selv. Der er jo penge
> at spare selv om boksen er grim.

Kunne man ikke forestille sig at skotøjsæsken indeholdt disse
http://images.amazon.com/images/P/B0001M3MYI.01.LZZZZZZZ.jpg
æsker? Det er godt nok R1 1-6 men det kan næppe gøre den store forskel.

--
Jesper Lund

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 27-08-04 19:22

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> Det er der jo ingen anstændig dvdnørd der vil have stående.

Nu er de fleste nørder jo nok mænd/drenge og de gider jo slet ikke at se
sådan en tøseserie.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 28-08-04 00:01

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message

> pakket

> Nu er de fleste nørder jo nok mænd/drenge og de gider jo slet ikke at se
> sådan en tøseserie.

Hørt!

Fra : Maria de Francis

Dato : 28-08-04 10:51

> [...]
> pakket

> Nu er de fleste nørder jo nok mænd/drenge og de gider jo slet ikke at se

Nørder eller DVD-nørder? Jeg kender da en hel del mednørder af hankøn, af
både den ene og den anden slags nørd (hvis det absolot skal dels op), der
synes de er ret sjove. Så alt er relativt.

Mvh
Maria

--
Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør.
Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 28-08-04 14:41

"Maria de Francis" <maria_de_francis@SLETwhite-magic.dk> wrote in message
> [...]
> både den ene og den anden slags nørd (hvis det absolot skal dels op), der
> synes de er ret sjove. Så alt er relativt.

Ja ja, sikkert.

Fra : Maria de Francis

Dato : 28-08-04 11:06

> [...]
>
> I have seen everything, when I see an elephant fly and Sex And the City

SPOILERWARNING....... for en sikkerheds skyld!

Men der er jo et par sko-fetishister i serien, så det er vel derfor.
Det kommer sq ikke engang bag på mig. Tin Tin i TinBox og Sex...... i en
skoæske.

Mvh
Maria

Fra : Jesper

Dato : 28-08-04 11:18

> [...]

> Men der er jo et par sko-fetishister i serien, så det er vel derfor.
> Det kommer sq ikke engang bag på mig. Tin Tin i TinBox og Sex...... i en

ja Carrie Bradshaw har en skosamling der kan gøre Imelda Marcos
misundelig!
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Feeling 102, acting ~