har nogen bestilt Zombie (Zombi2) endnu
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-04 17:40

enten fra Blue Underground eller Shriek Show.

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om BU eller SS vinder på billedsiden -
lyden skulle være identisk.
Hvis billedet er det samme går jeg efter den pæneste indpakning og extras -
men billedet er vigtigst!
hvis de er lige gode køber jeg shriek shows som er i papcover (kender nogen
et link til billeder af æsken?)
jeg ved jeg har været her før med lign. spørgsmål, men håber på nogen måske
kan fortælle lidt mere nu
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 26-08-04 18:25

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
> et link til billeder af æsken?)
> jeg ved jeg har været her før med lign. spørgsmål, men håber på nogen måske

Jeg har Shriek Shows udgave jeg bestilte fra DVDpacific.com, den står
flot og er en meget lækker 2-disk udgave med en masse ekstramateriale,
den kommer i en keepcase med dust sleeve med sølvtryk. Inlays består af
chapter indexside med reklame for andre Shriek Show titler på bagsiden,
registeringskort, sen sammenfoldet handbill poster for Zombi 2 og en 18
sides tegneseriebooklet i sort/hvid med farvecover der hedder Flesh For
the Beast. Keep casen kan være lidt svær at lukke med alle inlays, jeg
stiller den med æskeryggen presset ned mod bordet for at få den lukket.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-04 21:04

> [...]
> the Beast. Keep casen kan være lidt svær at lukke med alle inlays, jeg
> stiller den med æskeryggen presset ned mod bordet for at få den lukket.

lyder lækker - jeg giver nok de ekstra penge for den - billedforskellen kan
vel heller ikek være enorm på 2 så ens udgivelser skulle man mene medmindre
den ene virkelig har fu**** up.
tak for info - har du et billede?

Fra : ML-78

Dato : 26-08-04 21:08

sniper_Nolight skrev:

> [...]
billedforskellen kan
> vel heller ikek være enorm på 2 så ens udgivelser skulle man mene

Der er en sammenligning her:

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare3/zombie.htm

Det ser ud til der er en del forskel.

ML-78

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-04 21:54

> Det ser ud til der er en del forskel.

ja jeg har set den sammenligning - desværre har de ikke fået noteret bitrate
på shrieks shows så det er svært at afgøre - min kæreste og jeg har set på
billederne og billederne deles lidt om førstevalg - indimmellem er bu bedre
end ss og omvendt - så jeg tænker at de penge ss koster ekstra måske er
givet meget godt ud for en pæn æske og extras - men jeg vil helst ikke gå på
kompromis med billedet - dette er en trixxy en at købe...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-08-04 22:15

jeg har bestilt Shriek Shows - jeg tror indpakning og extras er værd at gå
efter og at BU versionen ikke er meget bedre end SS - uanset hvad er de
begge fine overførsler - ifølge diverse sider - så jeg krydser fingre - de
kan kun være bedre end Anchor Bays (som er til salg nu)