Knaldgodt tilbud på CDON.com [Band Of Brot~
Fra : Kong Kent

Dato : 25-08-04 23:23

Vil bare lige henlede opmærksomheden på www.cdon.com , og fortælle at Band
Of Brothers 6-dvd sættet nu kan erhverves for 329,-

Jeg har lige nu bestilt den med fakturabetaling for i alt 358,- danske spir.

Nedenfor er hvad der står på hjemmesiden:

-----
Band of Brothers Box (6 Disc) (DVD - Omslag på svensk - mere
info klik her »
Dette er den svenske version af filmen, hvilket indebærer at
filmens titel samt teksten på omslaget er på svensk. I faktafeltet nederst
angives hvilket sprog og hvilken lyd der er på filmen, samt hvilke sprog der
kan vælges som undertekster.
)
329 kr Bestil

(Norm. pris 669 kr)

Drama/krig/boks fra 2001 af David Frankel, Tom Hanks med Donnie
Wahlberg, Ron Livingston, Damian Lewis m. fl.

» Foreløbig releasedato 08-09-2004

------

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-08-04 23:28

Kong Kent wrote:
> [...]
> angives hvilket sprog og hvilken lyd der er på filmen, samt hvilke sprog der

Den har man da kunne købe længe hos cd-wow og axel billigere?

http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768

270 kroner.

/David

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-08-04 23:40

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Den har man da kunne købe længe hos cd-wow og axel billigere?
>
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/cr9325336011768
>
> 270 kroner.

.... eller 250,- hvis man bestilte i god tid.

Der er dog engelsk tekst på coveret (men danske undertekster), så hvis
man gerne vil have svensk cover tekst, er man nok nødt til at gå til
cdon

--
Jesper Lund

Fra : Per

Dato : 26-08-04 14:52

> [...]
>
> Der er dog engelsk tekst på coveret (men danske undertekster), så hvis
> man gerne vil have svensk cover tekst, er man nok nødt til at gå til

LoL, så har manden lige købt den med svensk cover og endda troet det var
billigt ;!

Fra : Kong Kent

Dato : 26-08-04 16:05

> LoL, så har manden lige købt den med svensk cover og endda troet det var
> billigt ;!

*LOL* Ja, det har jeg sq. Det er vist ikke noget at prale med, men jeg anede
ikke box'en fandtes så billigt rundt omkring. Ak ja, man bliver klogere hver
dag... SATANS jeg ikke har haft ordentlige venner til at informere mig i
tide.

(må se om ikke jeg kan nå at afbestille ordren *hehe*)

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk