fnuller i vasketøjet...
Fra : Nynne Hansen

Dato : 05-09-04 15:18

Ak ak ak. Troede lige jeg skulle vaske mine sutsko...med i den sorte
40´vask.

Rene og rene, jo. Men sålerne gik af, så nu sidder der noget gråhvidt
fnullerstads i alt tøjet... Jeg har kørt en ekstra skyl + centr. for at se
om noget af det kunne skylles af - det hjalp en kende, men jeg må jo nok i
gang med en tøjbørste tingest når det er tørt :'-(

Er der nogen som har et godt råd til fnuller-fjerning big time?

Mvh Nynne

UDEN DETTE kan du maile mig
"Don't drive faster than your angel can fly!"

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-09-04 15:30

Nynne Hansen wrote:

> Er der nogen som har et godt råd til fnuller-fjerning big time?

Prøv at vikle noget almindelig kontortape rundt om hånden med klistersiden
ud. Stryg så ned over tøjet, hvor de uønskede fnuller sidder.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 05-09-04 18:03

"Nynne Hansen" <nynnesenUDEN@DETTEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> gang med en tøjbørste tingest når det er tørt :'-(
>
> Er der nogen som har et godt råd til fnuller-fjerning big time?

Tørretumbler er effektiv. Bare check filteret en gang imellem.

mvh
Preben

Fra : DeBoss

Dato : 05-09-04 19:25

> Er der nogen som har et godt råd til fnuller-fjerning big time?
>
> Mvh Nynne

Jeg har før arbejdet på et vaskeri.. Der smed vi nogle lærredsække i
vasken, hvis dette skete..

Prøv med nogle lagner.. evt sengetøj.. Det kan måske hjælpe ;)

Mvh Dennis

Fra : Nynne Hansen

Dato : 06-09-04 18:54

<snip>

> Er der nogen som har et godt råd til fnuller-fjerning big time?

Tak for forslagene - jeg vil prøve dem af og se hvor meget jeg kan få af(for
der e r godt nok meget...). Resten må tages med de tape-ruller jeg har købt
i Hø & Møg idag

Mvh Nynne