Max højde/bredde på styr?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 10-05-01 22:22

Nogen der tilfældigvis lige ved den
maximale tilladte højde på et styr?

Det er vist noget med X antal cm. over
sadlen eller noget i den stil

Desuden kunne det jo være rart at få den
maximale bredde at vide samtidig...

Takker og bukker

Jens

Fra : Christian Knudsen

Dato : 10-05-01 22:35

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er vist noget med X antal cm. over
> sadlen eller noget i den stil
>
> Desuden kunne det jo være rart at få den

Hej Jens

Jeg kan fortælle dig at styret skal være mellem 0 og 30 over sædehøjden. Det
skal mindst være 55 cm. Jeg er ikke sikker på om der er en max bredde (andre
end 2,55m - lidt for bredt), men så vidt jeg ved, er der ikke.

Christian
GS500

Fra : Lone

Dato : 10-05-01 22:46

> [...]
(andre
> end 2,55m - lidt for bredt), men så vidt jeg ved, er der ikke.

Styret må ikke være bredere end chaufføren uden problemer samtidigt kan nå
begge greb ved fuldt styreudslag.

D.v.s. det kommer noget an på personen.

Med venlig hilsen
Lone

Fra : Michael K.S.

Dato : 10-05-01 22:37

On Thu, 10 May 2001 23:21:33 +0200, "Jens Didriksen"
<jens@didriksen.dk> wrote:

>Nogen der tilfældigvis lige ved den
>maximale tilladte højde på et styr?
>
>Det er vist noget med X antal cm. over
>sadlen eller noget i den stil

Håndtag må ikke være anbragt lavere end førersædets siddeflade og ikke
højere end 300 mm derover.

>Desuden kunne det jo være rart at få den
>maximale bredde at vide samtidig...

Bredden skal være mere end 550 mm,ingen max. bredde angivet.

-M