Opbinding efter traktormetoden
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-09-04 20:53

Jeg har måttet bide i det sure æble og har erkendt at der er en hel del der
skal bindes op, nu især Dahlierne.(kender godt netmetoden). Så jeg har
siddet og klippet en traktorslange i strimler, med en slids i hver ende, der
danner et øje. Så er et halvstik nok, eller man kan sætte en stump pind i,
hvis det ikke kan nå, eller man kan sætte to strimler sammen. Og så har jeg
købt så mange tentor-hegnspæle, at de må være overbevist om, at jeg er
landmand. Jeg lader dem blive i troen, så bliver jeg ikke snydt så meget.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Aksel

Dato : 02-09-04 20:33

> [...]
> købt så mange tentor-hegnspæle, at de må være overbevist om, at jeg er
> landmand. Jeg lader dem blive i troen, så bliver jeg ikke snydt så meget.

Jeg har i en planteskole købt noget opbindings "snor", der er sort 4 mm
plast/gummislange, holder knuder fint og er meget elastisk.

Gav 125 kr for 250 meter.

Hilsen Aksel

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-09-04 20:44

"Aksel" <akselj@ny-post.dk> skrev
> Jeg har i en planteskole købt noget opbindings "snor", der er sort 4 mm
> plast/gummislange, holder knuder fint og er meget elastisk.

Ja, det var jo også en vej frem, men det er jeg altså ikke løbet på.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen