Dugfriske Dahliablomster
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 29-08-04 22:40

Jeg har lige startet en fotokonkurrence (Blomster), her er mit bidrag.

(dk.binaer under samme emne, 29/8 23:31)

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mor Karen

Dato : 30-08-04 20:03

Hej

Jeg har været inde og se dine smukke Dahlia.
Pragtfuld.
Jeg har ingen at konkurerer med s¨jeg må nøjes med at se de billeder der
kommer.
Glæder mit til du sætter flere billeder ind.

Hilsen karen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-08-04 21:00

"Mor Karen" <morhagen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer.
> Glæder mit til du sætter flere billeder ind.

Mange tak, men det er nu meningen, at andre skal komme med deres bidrag. Vi
er nok ikke så mange i denne nyhedsgruppe, så lad os se. Vågn nu op derude!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-08-04 21:14

Preben Riis Sørensen wrote:

> Mange tak, men det er nu meningen, at andre skal komme med deres
> bidrag. Vi er nok ikke så mange i denne nyhedsgruppe, så lad os se.

Jeg har en flot mørklilla i haven. Hvis vejret er til det og den ikke er
afblomstret i morgen, vil jeg prøve at tage et billede.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-08-04 21:26

> Jeg har en flot mørklilla i haven. Hvis vejret er til det og den ikke er
> afblomstret i morgen, vil jeg prøve at tage et billede.

Gør det, det er oftest lettest hvis solen ikke er for skarp. Det skal ikke
nødvendigvis kun være Dahlier, men alt indenfor blomster. Og det er gratis
at deltage med flere.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-08-04 16:15

Preben Riis Sørensen wrote:

> Gør det, det er oftest lettest hvis solen ikke er for skarp. Det skal
> ikke nødvendigvis kun være Dahlier, men alt indenfor blomster. Og det
> er gratis at deltage med flere.....

Så ligger det der - i dk.binaer - i samme tråd, som du startede (Dugfriske
Dahliablomster).

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-08-04 18:29

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev >
> Så ligger det der - i dk.binaer - i samme tråd, som du startede (Dugfriske
> Dahliablomster).

Fint, jeg tillader mig lige at linke direkte dertil

Jeg kan se at Axel Pedersen også har bidraget med

Jeg føler mig allerede truet.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 02-09-04 22:45

Preben Riis Sørensen wrote:

> Jeg føler mig allerede truet.
>
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

Hven har vundet?
Hvad er præmien?
Hvor kan jeg hente gevinsten?
Aksel

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-09-04 23:36

"Aksel Pedersen" <aksel.pe@hotmail.com> skrev

> Hven har vundet?
> Hvad er præmien?

Æren, du ved, er det skønneste træ i skoven.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Nette

Dato : 12-09-04 13:45

Kan man nå at være med ?

Jeg så desværre ikke de andre, fordi jeg ikke kunne finde ud af binair.dk.

Nu har jeg lagt et billede ind under " dahlia" her til formiddag.

m.v.h.
Nette