Hvor købes en kirsebærudstener?
Fra : Mark Schiller

Dato : 23-08-04 08:58

Hej alle,

som sædvanlig har jeg været på udkig de forkerte steder og har derfor
ikke fundet den kirsebærudstener, som jeg er på jagt efter

Er der nogen her i gruppen der har et lille hint til, hvor man kan
finde en sådan i københavnsområdet?

/Mark

PS
Hvad koster sådan en fætter?

Fra : Thïngmand

Dato : 23-08-04 09:17

http://hwl.dk/Default.asp?ID=399&M=Shop&PID=11&ProductID=40870

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 23-08-04 13:19

On Mon, 23 Aug 2004 09:58:22 +0200, Mark Schiller
<ms@definitivt.invalid> wrote:

> [...]
>ikke fundet den kirsebærudstener, som jeg er på jagt efter
>
>Er der nogen her i gruppen der har et lille hint til, hvor man kan

De fleste "skøre" (glas/porcelæns-) isenkræmmere burde ligge inde med
sådan en i øjeblikket, især hvis de også sælger saftkogere og deslige.
Imerco gør blandt andet.

KS

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 23-08-04 16:09

Mark Schiller wrote:
> [...]
> ikke fundet den kirsebærudstener, som jeg er på jagt efter
>
> Er der nogen her i gruppen der har et lille hint til, hvor man kan

Jeg kan forstå, at du ikke har set, hvordan en lidt ældre, solid,
veluddannet husmoder tidligere klarede et sådant problem: Tag en
gammeldags hårnål - ikke en tynd hårklemme, men en sådan 6 cm lang og 1
cm bred - stik bøjningen af hårnålen ind i kirsebærret der, hvor stilken
har siddet, ind under stenen og vip den ud med et rask tag!
Hvad sådan en fætter koster? Send mig bare en 6-pack for rådet!!
Aksel

Fra : Mark Schiller

Dato : 23-08-04 20:42

Mon, 23 Aug 2004 17:08:57 +0200, berigede Aksel Pedersen
<aksel.pe@hotmail.com> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvad sådan en fætter koster?

Jeg har ingen anelse om, hvad sådan en fætter koster og jeg har heller
ingen ide om, hvor jeg kan købe den

>Send mig bare en 6-pack for rådet!!

Øhhh, kig forbi, så kan vi vel drikke den sammen, mens vi lægger sten
i min terrasse?!

/Mark

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-08-04 20:24

> Er der nogen her i gruppen der har et lille hint til, hvor man kan
> finde en sådan i københavnsområdet?

Hvad med sådan en her?
http://www.hjemmeproduktion.dk/shop/default.asp?setlng=1&catID=64

Mvh Maria

Fra : Mark Schiller

Dato : 24-08-04 21:52

Tue, 24 Aug 2004 21:23:58 +0200, berigede "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvad med sådan en her?
>http://www.hjemmeproduktion.dk/shop/default.asp?setlng=1&catID=64

Gunshot-modellen, ja, den er fed - desværre bare lidt over budgettet -
jeg må nok nøjes med den manuelle mini-model .............

/Mark