fliser i kælder ?
Fra : Heino Strauss

Dato : 22-08-04 09:19

Hej NG.

Jeg skal til at lægge 16 m2 gulvklinke i vores kælder og har det bedst med
at lægge det på tynd træplade ( nemmere at fjerne klinkerne når konen synes
de er umoderne ) men hvordan har kældergulv og træplade med klinker på det
sammen ? der er jo lidt mere fugtigt i en kælder, kan træet slå sig så meget
så klinkerne står i bølger ? det er en ret tør kælder, ingen isolering
under, kælder er min. 15 grader. nogen andre forslag istedet for træplade,
kunne man benytte fiberdug ?

Mvh. Heino

---

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 18:05

"Heino Strauss" <strauss@tv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så klinkerne står i bølger ? det er en ret tør kælder, ingen isolering
> under, kælder er min. 15 grader. nogen andre forslag istedet for

Hvorfor alt det bøvl med træplader, hvis du allerede har et betongulv ?
Klinker er ikke så besværlige, at fjerne igen, hvis konen skulle blive
trætte af dem.

I kan jo også vælge, at male gulvet med en betonmaling. Malingen er
hundedyr, men resultatet bliver rigtig flot.

Mvh. www.tjekmig.dk