Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkalde fotos på papir + cd til en god p~
Fra : Nielsen

Dato : 30-08-04 15:05

Hej NG

Jeg har 2 filmruller som jeg gerne vil have fremkaldt. 2 gange i papir og en
gang på CD.

Ved i hvor man kan få fremkaldt dette til en god pris? I København!

Vh Nielsen

Fra : den ægte fotomand

Dato : 30-08-04 15:12

Fona eller Bilka skulle være de billigste

Vh Per

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 30-08-04 23:00

"Nielsen" <thefuturefreak@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved i hvor man kan få fremkaldt dette til en god pris? I København!

Er kvaliteten virkelig ligemeget??
Det er måske ikke nogle særlig gode billeder..??
Syndes tit at prisen er så meget i fokus, sjælent folk skriver og spørger
efter et godt sted at få lavet sine billeder...
Underligt...*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 08:58

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Underligt...*S*
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Der spørges faktisk ikke efter den billigste pris, men efter en GOD pris
Men jeg syntes selv at det er så få billeder jeg vælger at få lavet som
papirbilleder, da det jo mest er på DVD jeg bruger dem.
Så dem der laves på papir skal altså også være en god kvalitet, og det er
stadigvæk godt at have en god fotohandler.

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Dampfestival 2004
http://vejlenser.dk/galleriet/dampfestival_2004/dampskib1.html

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 01-09-04 22:39

"Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk> skrev i en meddelelse

> Der spørges faktisk ikke efter den billigste pris, men efter en GOD pris

Men lad os nu ikke narre os selv og tror at når der spørges efter en god
pris, at der så ikke også menes en lav pris.
Kan være min fejl, men så ville det også være første gang herinde at nogle
spurgte efter et sted med en god pris, og dermed mente at de var ligeglade
med prisen så længe kvaliteten er i orden.

> Så dem der laves på papir skal altså også være en god kvalitet, og det er
> stadigvæk godt at have en god fotohandler.

Sådan burde det også være.
Folk bruger en del penge på deres kamera.
Folk tænker vel lidt over det billede de tager.
Folk har vel en slags forhold til det der er på billedet, for ata de vil
betale for en papirsudgave.

Bare sjovt så mange der ikke vil have kvalitet, når de kommer der.. Kan godt
få en til at smile lidt.