Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kritik
Fra : Lillian Redam

Dato : 29-08-04 00:39

Hej
Jeg vil meget gerne have kritik/kommentarer til dette billede.
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=94179
Lillian Redam

Fra : NB

Dato : 29-08-04 18:20

"Lillian Redam" <redam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil meget gerne have kritik/kommentarer til dette billede.

Modellens udstråling (som du har fanget godt) udgør jo en meget stor del af
dette foto - og jeg mener også, at du har gjort et godt forsøg på at lave et
lidt anderledes portræt, men modellens hals virker "underlig" og er med til
at give dit foto et noget mislykket udtryk

Lystet og godt og kraftfuldt / passende til modellen. Alt i alt et resultat
over middel. Hvordan har du bygget lyset op / fået håret til at fremstå på
denne måde - fortæl, fortæl.

ab

Fra : Lillian Redam

Dato : 29-08-04 19:24

Nu har jeg lagt et ekstrabillede ind, hvor jeg har klonet en skulder på
modellen. Billedet er taget med modellen godt tilbagelænet og med hovedet
nedad. Bagefter har jeg vendt billedet, da jeg synes det gav et mere
spændende foto. Men det er nok rigtigt, at hendes skulder/hals ser forkert
ud.
På grund af tilbagelænetheden ser håret ud på denne måde. Lyset: Iso 400,
50mm objektiv og blænde 1.8. Jeg har brugt flashen fra kameraet - som er et
Eos 300D
http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=94179-1