Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En løve
Fra : HKJ

Dato : 28-08-04 18:39

Hanløven i kbh. zoo får en bid mad:

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/040828-016.jpg

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-08-04 18:58

"HKJ"

> Hanløven i kbh. zoo får en bid mad:
>
> http://henrik.k.jensen.homepage.dk/040828-016.jpg

Flot.. -max-

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 28-08-04 22:32

On Sat, 28 Aug 2004 19:39:24 +0200, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>Hanløven i kbh. zoo får en bid mad:
>http://henrik.k.jensen.homepage.dk/040828-016.jpg

Skønt billede.
Men nu kan jeg heller ikke stå for kattedyr af nogen art. Jeg var
derinde sidste weekend, og fik tigrenes frokost:
http://www.ejberg.dk/external/dkfritidfoto/tigerfrokost.jpg

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Anders Trolle

Dato : 28-08-04 22:44

Det er sgu' flotte billeder, drenge. Hvilken brændvide er de taget med?
Hvilken cropfactor (hvis nogen)? Og/eller er de beskåret?
Det kunne være sjovt at høre hvor lang en kost man skal have skruet på, for
at være med i jeres klub

/Anders

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-08-04 22:51

"Anders Trolle" <spam@trolle.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilken cropfactor (hvis nogen)? Og/eller er de beskåret?
> Det kunne være sjovt at høre hvor lang en kost man skal have skruet på,

Hvis du ser på EXIF info så er det 300mm i begge tilfælde (D70 med 1.5x crop
factor). Iøvrigt det samme som i min tidligere post (10D med 1.6 crop
factor).

Mvh, Hans

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-08-04 22:53

> Hvis du ser på EXIF info så er det 300mm i begge tilfælde (D70 med 1.5x
crop
> factor). Iøvrigt det samme som i min tidligere post (10D med 1.6 crop
> factor).

Beklager, jeg havde 1.4x II TC på også så det var 420mm.
Mvh, Hans

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 28-08-04 22:57

On Sat, 28 Aug 2004 23:44:29 +0200, "Anders Trolle" <spam@trolle.dk>
wrote:

>Det er sgu' flotte billeder, drenge. Hvilken brændvide er de taget med?
>Hvilken cropfactor (hvis nogen)? Og/eller er de beskåret?

For mit vedkommende er der tale om 300mm og en cropfactor på 1.5, hvis
jeg husker rigtigt. Desuden har jeg beskåret cika 1/3 væk både i
bredde og højde, og resten er resizet ned til det, du ser på din
skærm.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : HKJ

Dato : 28-08-04 23:08

> [...]
> Hvilken cropfactor (hvis nogen)? Og/eller er de beskåret?
> Det kunne være sjovt at høre hvor lang en kost man skal have skruet på,

Som Hans skriver: En 300mm, 1.5x crop og så lige lidt mere, klaret via
beskæring.

Fra : HKJ

Dato : 28-08-04 23:14

> [...]
> Men nu kan jeg heller ikke stå for kattedyr af nogen art. Jeg var
> derinde sidste weekend, og fik tigrenes frokost:

Det har jeg også prøvet:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_8754.jpg

Jeg har også prøvet andre dyr:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/DSC_2112.jpg

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-08-04 22:47

> Hanløven i kbh. zoo får en bid mad:
>
> http://henrik.k.jensen.homepage.dk/040828-016.jpg

Ja, fint billede, se hvad hunnen syntes sidste gang jeg var der

http://www.pbase.com/image/31597740/original

og ungerne

http://www.pbase.com/image/31597737/original

Mvh, Hans

Fra : Langgaard

Dato : 28-08-04 20:05

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hanløven i kbh. zoo får en bid mad:
>
> http://henrik.k.jensen.homepage.dk/040828-016.jpg

Hej

Er der nogen der har set dyrepasseren ?????

Godt fanget, netop så man ikke fornemmer at den er i fangenskab, dog er
knoglen "savet" over, men det går an.
Meget flot lys, god kontrast, komposition og hele billedfladen udfyldt. Godt
!

--
Venlig hilsen / Best regards