Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bill Brandt
Fra : Ole Larsen

Dato : 27-08-04 16:16

For alle, der interesserer sig for fotografi på niveau ud over
peddigrørsfletning:

Bill Brandt, retrospektiv på Den Sorte Diamant er et must, uundgåelig, en af
det 20. årh. absolut største.
Torben Christensen (Kristensen) ( en del af "CLINCH") på Statens Museum For
Kunst er også værd at se.

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

---

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-08-04 16:34

"Ole Larsen"
<sarkasme cut>
> [...]
> det 20. årh. absolut største.
> Torben Christensen (Kristensen) ( en del af "CLINCH") på Statens Museum For

Tak for tippet - det skal ses..!! -max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-08-04 17:06

> "Ole Larsen"
> <sarkasme cut>
Det er ikke sarkasme, max, det er realisme, tror jeg. Gætter på at 80 % på
gruppen er lige så lige så ligeglade med Bill Brandt som jeg er med
"tarmrenseren" - og det er IMHO ok.
Mvh
Ole

---

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-08-04 17:43

Ole Larsen wrote:

> Det er ikke sarkasme, max, det er realisme, tror jeg. Gætter på at 80
> % på gruppen er lige så lige så ligeglade med Bill Brandt som jeg er
> med "tarmrenseren" - og det er IMHO ok.

....og så er det da godt at vi lige får at vide at vi er på
peddigrørsniveauet (må jeg gætte på at dette udtryk ikke er pænt ment).

vh
--
Jan
- der afskyr at bedrevidende, højrøvede mennesker har så helvedes travlt med

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-08-04 20:52

> [...]
med
> at fortælle hvor ynkelige alle vi andre nulliteter er!

Du opfatter tingene som du vil, og det er også IMHO ok

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 27-08-04 19:04

Ole Larsen wrote:

> Det er ikke sarkasme, max, det er realisme, tror jeg. Gætter på at 80 % på
> gruppen er lige så lige så ligeglade med Bill Brandt som jeg er med
> "tarmrenseren" - og det er IMHO ok.

Man ka' jo starte med at ta' et kik på www.billbrandt.com - og se om
man ka' li' Bill Brandt's stil...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-08-04 18:10

> Bill Brandt, retrospektiv på Den Sorte Diamant er et must, uundgåelig, en
af
> det 20. årh. absolut største.

I kan jo tyvstarte her
http://www.masters-of-photography.com/B/brandt/brandt.html
Jeg synes han er interessant.

Mvh, Hans

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-08-04 20:54

> af
>
> I kan jo tyvstarte her
> http://www.masters-of-photography.com/B/brandt/brandt.html
> Jeg synes han er interessant.

Ja, det er et af de rigtigt gode steder, hvis altså man vil se de store
mestre.