Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital foto
Fra : Claus Due

Dato : 26-08-04 22:08

Er det et ok bud på et dansk blad at abonnere på?
--
Med Venlig Hilsen

Claus Fromholt Due

Fra : Flemming Scully

Dato : 26-08-04 21:19

Hej

Jeg syntes information om div. nyheder er ret godt. også video "lær
Photoshop" er ok.

Hilsen

Flemming Scully

Fra : KASO

Dato : 26-08-04 21:31

"Claus Due" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det et ok bud på et dansk blad at abonnere på?
> [...]

Øh - næhh - ikke efter min mening. Meget overfladisk i sine test - og kan
tilsyneladende kun give "gode" tests.

Mere "populærvidenskab" end seriøs information!

Fra : Pipeline

Dato : 27-08-04 00:06

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> Øh - næhh - ikke efter min mening. Meget overfladisk i sine test - og kan
> tilsyneladende kun give "gode" tests.
>
> Mere "populærvidenskab" end seriøs information!

Ja, deres tests kan ikke bruges til ret meget. Men deres guides til
billedbehandling (Photoshop) er i top, især for os som ikke har det store
begreb/erfaring om billedbehandling.
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Condrup.dk

Dato : 27-08-04 01:44

"Claus Due" <claus_due@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det et ok bud på et dansk blad at abonnere på?
> [...]
Glimerende til nystartede, men vil du længere med dit arbejde bør du kigge
på de udenlandske..

Fra : Gert Medom

Dato : 28-08-04 11:19

Jeg synes det er ok. Det er meget henvendt til lettere øvede/ ny begyndere,
hvilket der jo ikke er noget ondt i.

Jeg kunne godt bruge nogle artikler med mere perspektiv i. For eks. havde de
i et blad en test af 8 MP kameraer, hvor de spurgte om disse indfriede
drømmene. Sådan noget ser man ikke i Digital foto. Jeg synes også der er en
del genbrug af materiale. For eks. har jeg mindst 2 gange set gennemgang af
hvordan man i PSE fjerner røde øjne.

En ting jeg generelt undrer mig lidt over ved de blade er, at deres
"nyhedssektion" kun bringer rosende omtaler af nye produkter. Ved ikke om
producenterne sender foromtalerne til bladene og får det omskrevet af en
journalist, så det ikke i så høj grad virker som en direkte reklame?

Alt i alt synes jeg dog, det er et fornøjeligt blad som jeg kan lide at se
igennem når det udkommer.

Mvh Gert