Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS300D - billigt?
Fra : Jane :o)

Dato : 24-08-04 20:59

Canon EOS-300D mit EF-S 18-55mm/1:3,5-5,6
6 Megapixel Klasse

Gewaehrleistung: 24 Monate
Lieferzeit: lieferbar.

858 EUR (6.380 kr)

Lyder det ikke meget billigt MED linsen???

Mvh Jane
---
Www.janemark.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-08-04 21:02

On Tue, 24 Aug 2004 21:59:00 +0200, "Jane " <virker@hotmail.com>
wrote:

>Canon EOS-300D mit EF-S 18-55mm/1:3,5-5,6
>6 Megapixel Klasse
>

>Gewaehrleistung: 24 Monate
>Lieferzeit: lieferbar.
>
>858 EUR (6.380 kr)
>
>Lyder det ikke meget billigt MED linsen???

Jo men hvis du venter 1 - 2 måneder så vil du sikkert se en masse
brugte 300D til salg. (På grund af det nye EOS 20D).

MVH Tommy

Fra : Erik W.

Dato : 24-08-04 21:31

"Tommy Jensen" skrev i news:jk7ni05qfvvrj2p2a10k9i27v34k4ai0ic@4ax.com...
> Jo men hvis du venter 1 - 2 måneder så vil du sikkert se en masse
> brugte 300D til salg. (På grund af det nye EOS 20D).

Jo men det kræver at folk begynder at sætte prisen rigtigt, jeg har endnu
ikke set et brugt 300D eller D70 brugt til en pris under det man kan købe
det til i en Tysk Webshop.

Mvh Erik

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-08-04 23:30

www.Technikdirekt.de har den til 859euro. Det er meget billigt for dette
fremragende kamera.

> Jo men hvis du venter 1 - 2 måneder så vil du sikkert se en masse
> brugte 300D til salg. (På grund af det nye EOS 20D).

Måske! Men jeg tvivler på at de vil gå meget under denne pris.

Mvh, Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-08-04 23:41

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> www.Technikdirekt.de har den til 859euro. Det er meget billigt for dette
> fremragende kamera.

> Måske! Men jeg tvivler på at de vil gå meget under denne pris.

jeg tvivler ... 20D er slet ikke rettet mod samme marked som 300D

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-08-04 23:45

> jeg tvivler ... 20D er slet ikke rettet mod samme marked som 300D

Nej, men der vil uden tvivl være nogen, der ønsker at opgradere, så det er
realistisk at der vil være en del brugte til salg. Tilsvarende med 10D.
F.eks. vil jeg sælge min 10D, når jeg får den nye 20D leveret.

Mvh, Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-08-04 06:41

> Nej, men der vil uden tvivl være nogen, der ønsker at opgradere, så det er
> realistisk at der vil være en del brugte til salg. Tilsvarende med 10D.
> F.eks. vil jeg sælge min 10D, når jeg får den nye 20D leveret.

Du synes der er nok grund til at "opgradere" ?

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-04 10:10

> Du synes der er nok grund til at "opgradere" ?

Ja, absolut. 20D har en række fordele over 10D og adresserer de områder, jeg
har ønsket, så som større opløsning, mindre støj ved høje ISO værdier,
hurtigere og specielt hurtigere CF interface, forbedret og hurtigere AF og
review med det samme og ikke når alle billeder er skrevet til CF-kortet. Det
er bestemt nok for mig, da jeg regner med det vil koste mig en 3-4000kr. at
opgradere.

Mvh, Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 25-08-04 06:55

On Wed, 25 Aug 2004 00:45:02 +0200, "Hans Kruse"

>Nej, men der vil uden tvivl være nogen, der ønsker at opgradere, så det er
>realistisk at der vil være en del brugte til salg. Tilsvarende med 10D.
>F.eks. vil jeg sælge min 10D, når jeg får den nye 20D leveret.

Ja jeg sælger sikkert også mit 300D når/hvis jeg køber 20D, foreløbig
er jeg skrevet op som den første hos Bingo Foto.

Mht prisen så vil det jo være købers marked så hvis man gider kan man
sikkert godt presse prisen på et brugt ned under tysk pris. Men det
kommer selvfølgelig an på hvor desperat sælger er.

MVH Tommy

Fra : Hans Kruse

Dato : 25-08-04 10:11

> Mht prisen så vil det jo være købers marked så hvis man gider kan man
> sikkert godt presse prisen på et brugt ned under tysk pris. Men det
> kommer selvfølgelig an på hvor desperat sælger er.

Hvis man som sælger er desparat kommer man jo altid til at sælge for
billigt. Jeg tror ikke priserne på brugt bliver dumpet, men jeg forventer at
brugt ligger udner tysk pris, hvad der jo kun er rimeligt.

Mvh, Hans

Fra : Erik W.

Dato : 24-08-04 21:29

"Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> 858 EUR (6.380 kr)
>
> Lyder det ikke meget billigt MED linsen???

Joh det er da det billigste jeg har set. Har du et link?

Mvh Erik

Fra : Jane :o)

Dato : 24-08-04 21:42

On 24/08/04 22:28, in article 412ba4ee$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Erik W." <erik.w@mail.com> wrote:

> "Jane " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Joh det er da det billigste jeg har set. Har du et link?
>
> Mvh Erik

Ja da...

http://www.hificomponents.de

Værsågo

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 24-08-04 23:19

On Tue, 24 Aug 2004 22:41:42 +0200, "Jane " <virker@hotmail.com>
wrote:

>Ja da...
>
>http://www.hificomponents.de
>
>Værsågo
Såvidt jeg kan se kræver den pris du angiver, at man som kunde er
bosiddende i Tyskland.
Hvis man som du og jeg bor i Danmark, er prisen en ganske anden.

Nemlig 959,57 EUR som med den aktuelle kurs svarer til 7137.09.-
hvilket vel heller ikke kan sigs at være et voldsomt beløb. Men jeg
kunne ikke finde information om, hvilket udstyr der følger med
kameraet udover linsen. Batteri, oplader, taske og såfremdeles.
Måske følger der _intet_ med, hvilket tildels kunne forklare prisen.

--
Med Venlig Hilsen
Metal-Coven.dk

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-08-04 23:42

> [...]
> kameraet udover linsen. Batteri, oplader, taske og såfremdeles.
> Måske følger der _intet_ med, hvilket tildels kunne forklare prisen.

Som jeg skrev i et andet svar så har www.technikdirekt.de dette kamera til
859euro. Til dette beløb skal kun lægges fragt på 20euro og intet mere
uanset om man bor i Danmark.

Mvh, Hans

Fra : Møller's

Dato : 25-08-04 06:58