Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med nye sigma 24-135
Fra : Flemming Scully

Dato : 24-08-04 19:07

Hej
Jeg har en bekendt som lige har købt den nye sigma 24-135 til hans 300D og
har nedenstående problem:

"at linsen kun focuserer på det yderste venstre punkt og ikke på det punkt,
der er nærmest og som den burde fucusere på."

Kan i give mig lidt hjælp til, hvad der kan være galt og hvad jeg kan gøre
for at rette det ??

Hilsen

Flemming Scully

Fra : Deaster

Dato : 24-08-04 19:11

Flemming Scully wrote:

> [...]
> punkt, der er nærmest og som den burde fucusere på."
>
> Kan i give mig lidt hjælp til, hvad der kan være galt og hvad jeg kan

Hvad sker der hvis han kun vælger AF punktet i midten ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Flemming Scully

Dato : 26-08-04 21:12

Hej igen.

Han har løst problemet, ved reset kameraet.