Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony W12
Fra : Lars Jensen

Dato : 24-08-04 17:23

Ris/ros til et Sony DSC-W12 modtages gerne....

Pablo

Fra : Brizz

Dato : 24-08-04 17:25

> Ris/ros til et Sony DSC-W12 modtages gerne....

Fik en demo af det idag i en fotobutik. Før jeg har været overbevist om at
mit næste cam skulle være et Canon ixux 500 men er da ikke sikker mere. Bare
den store skærm tæller meget synes jeg. Ved godt det suger noget strøm at
bruge den men alligevel.
Og i photocare står den til 3999 med lædertaske til

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Pablo

Dato : 24-08-04 17:58

"Brizz" <brian.sogaard_hansen@comhem.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> bruge den men alligevel.
> Og i photocare står den til 3999 med lædertaske til

Ja og på netbutikkerne ca 3300 kr. incl. levering (+800 kr ekstra for et 256
mb memory stick)
W12 får også gode resultater i div. test på nettet !

Pablo

Fra : M.M

Dato : 24-08-04 22:59

Hej
har haft et w1(w12 er sort)
det er et lille lækkert kamera
med et par fejl
1.skærmen er stort set ikke til noget i sollys
2. billed kvalitet var ikke særlig god
men,det er nok normalt for små reje kamera
købte et fujji 7000 det er jeg glad for
men det er også stort

Fra : Søren Lauridsen

Dato : 25-08-04 08:02

Prøv at kigge på Sony V1 istedet!!!
Kan kun sige at jeg er super tilfreds med mit.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-04 09:59

"Lars Jensen" <lhmg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ris/ros til et Sony DSC-W12 modtages gerne....

Jeg har et, som vi er glade for. Jeg valgte det fordi:

Det tager gode videoklip ( vi har børn )
AA batterier, man kan altid købe sig til ekstra
Taske til W12
og OK billeder

Det er ikke så godt som mit EOS 5, men til gengæld kommer det
med ud på tur.

MVH CP

Fra : Brizz

Dato : 26-08-04 10:01

> Det er ikke så godt som mit EOS 5, men til gengæld kommer det
> med ud på tur.

Og det er en væsentlig grund til at man køber sådan et cam. At man tager det
med.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk