Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamron SP AF90mm Macro - nogen erfaring?
Fra : Claria's Paradis

Dato : 23-08-04 17:40

Jeg påtænker at anskaffe et macro objektiv og har derfor set mig varm på
følgende fra Tamron SP AF90mm f/2.8.
Så nu vil jeg gerne høre om der er nogen herinde som har erfaring med dette
macro objektiv.

Det skal bruges sammen med et 10D.

Hilsen
Claudia

Fra : Alex W

Dato : 24-08-04 08:15

> Så nu vil jeg gerne høre om der er nogen herinde som har erfaring med
dette
> macro objektiv.

Masser

Det er et meget fint objektiv. Jeg bruger det sammen med 10D og kan kun være
tilfreds. Det har en høj opløsning og tegner meget, meget tilfredsstillende.

http://www.e-billeder.dk/viskategori.php?id=185
De fleste billeder er taget med Tamrons 90 mm

Der har været flere indlæg om dette på usergroup.
Prøv at kig..

/Alex W

Fra : Claria's Paradis

Dato : 24-08-04 09:57

"Alex W" <alex@(fjern)skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Der har været flere indlæg om dette på usergroup.
> Prøv at kig..

Hvilken usergroup henviser du til......?

Claudia

Fra : Alex W

Dato : 24-08-04 10:02

> Hvilken usergroup henviser du til......?
>
> Claudia

Her i dette forum

Mvh
Alex W