Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kritik til fotos
Fra : SpookiePower

Dato : 22-08-04 19:26

Så blev det min tur til at smide lidt talentløs naturknipseri i gruppen.
I er meget velkommen til at kigge forbi og give jeres mening.

http://www.activewebsite.dk/fotoalbum/displayimage.php?pos=-25
http://www.activewebsite.dk/fotoalbum/displayimage.php?pos=-26

Mit fotoalbum
www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-08-04 21:11

SpookiePower wrote:

> Så blev det min tur til at smide lidt talentløs naturknipseri i gruppen.
> I er meget velkommen til at kigge forbi og give jeres mening.

Hvis man kun ser på den fototekniske udførelse af disse
natur/landskabsbilleder, så er det et par flotte skarpe og
velbelyste billeder, men jeg synes motiverner er temmelig kedelige
og uinteressane, der mangler noget liv og dynamik.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 22-08-04 23:21

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Så blev det min tur til at smide lidt talentløs naturknipseri i gruppen.
> I er meget velkommen til at kigge forbi og give jeres mening.

> [...]

Ca. lige så meget liv som mit windows skrivebord da XP blev installeret
LOL. Ej de er faktisk gode, lækre farver og de virker meget idyliske, jeg
syntes bare at der er alt for mange gråfarvede skyr på den danske himmel.
Men det kan du jo ikke styre. Jeg ville nok sige, ok nu er det prøvet. Jeg
syntes at skal man vise landskaber skal man have meget mere med og så et
bredt format i stedet for standard 3:2. Jeg bruger gerne 12mm (når jeg altså
lige kan låne et til landskaber og retter så billedet til da det ellers
er forvrænget.

> Mit fotoalbum
> www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Mvh
Simon

Fra : Deaster

Dato : 23-08-04 09:40

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så blev det min tur til at smide lidt talentløs naturknipseri i gruppen.
> I er meget velkommen til at kigge forbi og give jeres mening.
>
> http://www.activewebsite.dk/fotoalbum/displayimage.php?pos=-25

Umiddelbart lidt almindelig, men efter jeg har kigget lidt på det, kan jeg
faktisk bedre og bedre lide det, det giver på en eller anden måde en dejlig
ro, og skyerne er ret godt "fanget".

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Jens Axboe

Dato : 23-08-04 15:06

On Sun, 22 Aug 2004 20:25:32 +0200, SpookiePower wrote:

> Så blev det min tur til at smide lidt talentløs naturknipseri i gruppen.
> I er meget velkommen til at kigge forbi og give jeres mening.

> [...]

Jeg kan mægtigt godt lide begge billeder, men jeg synes du er gået lidt
for vidt med farverne. De virker plastik-agtige og unaturlige, især
græsset.

Mvh Jens

Fra : SpookiePower

Dato : 24-08-04 11:13

Tak skal i have for jeres kritik.
Det er rigtigt at denne type billederne er set mange gange
før, men som sagt er det også noget jeg skal have prøvet
at fotografere for at bliver bedre. Jeg vil godt indrømme at
der ikke er meget liv i billederne men nærmere en eller anden
form for ro over dem som jeg godt selv kan lide.