Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SM kort skal pludselig formateres?!
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 22-08-04 12:35

Hej!

Jeg har et 128 MB Smart Media kort, som pludselig, efter 3 års virken,
melder at det skal formateres.

Der var taget nogle billeder med kameraet samme dag den meldte at kortet
ikke var formateret.

Det er både min kortlæser samt kameraet (Olympus C-3030Z) som melder dette.

Kan jeg på nogle måde redde mine billeder eller må jeg bare formatere og
håbe på det bedste fremover?

Mvh

Jimmy E. Frederiksen

Fra : HS

Dato : 22-08-04 14:40

Jeg formaterer kortet hver gang jeg har taget billeder og lagt dem ind på
com... For når man kun sletter billederne, så er der stadigvæk lidt tilbage
på kortet... Jeg har selv prøvet det, og det lykkes ik mig og redde
billederne, men har hørt om andre som har reddet deres... Håber på det
bedste for dig...

Mvh

Henrik

Fra : Reidar Solberg

Dato : 22-08-04 15:01

Prøv denne linken: http://www.datarescue.com/ og programmet som heter
PhotoRescue. Du kan laste ned en trial versjon.
Har ikke testet det selv, men har sett på no.fritid.foto at noen har brukt
den med hell.

Mvh Reidar

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> skrev i melding

Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 23-08-04 18:33

Tak for svarene! Photorescue fandt billederne!

Jimmy