Mikrofon !!!!!
Fra : trEx

Dato : 10-05-01 20:03

Hej NG

jeg er ved at lave et Chat program hvor man kan skrive til hinnanden, men
jeg vil gerne have at man kan snakke sammen istedet for at skrive. hvordan
får jeg programmet til at finde alle mikrofon indgange i computeren ???
hvordan sender jeg den data man indtaler i mikrofonen via WinSock
controllen. Ham man chatter med skal også kunne høre hvad man siger uden
megen forsinkelse.

Jeg ville blive mega MEGA GLAD hvis der en en eller anden der kan hjælpe
mig.

Med Venlig Hilsen
Stefan Thilemann
amd900athlon@hotmail.com

Fra : aka

Dato : 10-05-01 23:08

Virker det også gennem en socks5 firewall?

Fra : Jens

Dato : 10-05-01 23:29

Prøv aka ....

Fra : aka

Dato : 11-05-01 10:11

VB siger der er problemer med:
Set wStream = CreateObject("WaveStreaming.WaveStream")

og jeg tror ikke der er socks5 support, for jeg kan ikke finde det