Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Telekonverter til coolpix 8700
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-08-04 17:33

Hej!

Jeg har fornyligt anskaffet mig et coolpix 8700 og tænker nu på
at skaffe et telekonverter. Jeg kan så se at Nikon laver et 1.5x
objektiv som passer til 5700. (TC-E15ED)

Jeg er blevet fortalt at mit 8700 er afløseren for 5700 så burde jeg
vel kunne bruge dette?

Eller er der nogle der kan anbefale et som skulle være bedre evt.
med større zoomfunktion?

På forhånd tak for svar.

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-08-04 19:50

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in message
> [...]
> objektiv som passer til 5700. (TC-E15ED)
>
> Jeg er blevet fortalt at mit 8700 er afløseren for 5700 så burde jeg

Det kan du sagtens, den er lavet i produktion til Coolpix 5400 / 5700 /
8700.

> Eller er der nogle der kan anbefale et som skulle være bedre evt.
> med større zoomfunktion?

Du får en rigtig lækker teleconverter i den her. Dejligt skarpt glas og en
god nærgrænse, så den er også god til makro meeen det er ikke en makro. Og
med 8700'erens egen gode zoom så har du alt hvad du behøver her.

> På forhånd tak for svar.

Så lidt

> /Kenneth Iversen

Mvh
Simon

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-08-04 10:32

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse
> Du får en rigtig lækker teleconverter i den her. Dejligt skarpt glas og en
> god nærgrænse, så den er også god til makro meeen det er ikke en makro. Og
> med 8700'erens egen gode zoom så har du alt hvad du behøver her.

Ok. Jeg har besluttet mig for at jeg skal have sådan en.
Hvad med modlysblænde. Ville det ikke være fornuftigt
at anskaffe sådan en også til at sætte på teleobjektivet?

/Kenneth Iversen