Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact Flash card
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 20-08-04 15:10

hej ng
jeg vil høre om der er nogen som ved hvad hjemmesiden til dem som laver
Compactflash card af mærket SCANDISKog om der er nogen som kender et program
som kan gendanne de billeder som man har slettet ved en fejl på kortet

hilsen
Jeppe Søndergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-08-04 15:49

Jeppe Søndergaard wrote:
> [...]
> laver Compactflash card af mærket SCANDISKog om der er nogen som
> kender et program som kan gendanne de billeder som man har slettet

CF kort bruger samme filsystem som eg harddisk - og du kan bruge et program
til at finde slettede filer på en harddisk til at finde slettede filer på et
CF kort.

PC File recovery
PC Smart recovery

er to gode bud - men der findes også flere andre...

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 20-08-04 17:07

hej igen er der nogen af der ved om man også kan finde et program som kan
gendanne billeder på et ntfs drev
hilsen jeppe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-08-04 18:41

Jeppe Søndergaard wrote:
> hej igen er der nogen af der ved om man også kan finde et program som
> kan gendanne billeder på et ntfs drev
> hilsen jeppe

En mere relevant gruppe er

Selvom det er billeder, så er det jo alligevel bare filer på en harddisk.

I øvrigt prøvede jeg lige et af dem jeg nævnte (PC Inspector File Recovery)
på et NTFS drev - og det så ud til at fungere OK......

Fra : Deaster

Dato : 20-08-04 17:20

Jeppe Søndergaard wrote:

> [...]
> laver Compactflash card af mærket SCANDISKog om der er nogen som
> kender et program som kan gendanne de billeder som man har slettet

Du får nok større held hvis du søger med det rigtige navn, de hedder
ikke Scandisk men Sandisk.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 09:52

> [...]
program
> som kan gendanne de billeder som man har slettet ved en fejl på kortet

Der følger en mini-cd med, med et restore program hvis man køber f.eks et
sandisk 512 cf ultra II kort.

--
Tom

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 21-08-04 16:35

hej igen
jeg vil høre om i ved om det kan downloades et sted på nettet et sted eller
der er en som har lyst til at sende det til mig
hilsen jeppe søndergaard

Fra : Anders Sørensen

Dato : 22-08-04 00:30

Den Sat, 21 Aug 2004 17:34:53 +0200, skrev "Jeppe Søndergaard"
<jeppe@js-support.dk>:

>hej igen
>jeg vil høre om i ved om det kan downloades et sted på nettet et sted eller
>der er en som har lyst til at sende det til mig

Du kan prøve dette:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/download.htm

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar