Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvordan sender jeg billeder ind til dk.bin~
Fra : bj

Dato : 19-08-04 21:28

Jeg kan ikke få det til at virke......

tilsyneladende er billederne for store og jeg ved ikke lige hvordan jeg kan
komprimere dem.

Jeg har en Ixus 500 og tilhørende software

bj

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-08-04 22:59

bj skrev:

>tilsyneladende er billederne for store og jeg ved ikke lige hvordan jeg kan
>komprimere dem.

Du skal sætte dit mailprogram op til at splitte filer over 225
KB.

Højreklik på serverens navn ude til venstre => Egenskaber =>
Avanceret.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor spørgsmålet hører hjemme og svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 19-08-04 23:03

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få det til at virke......
>
> tilsyneladende er billederne for store og jeg ved ikke lige hvordan jeg
kan
> komprimere dem.

TDC har en begrænsning på størrelsen af hver enkelt post. Det er
der dit problem er.

Du kan bede dit Outlook om at opdele filer som er over en vis
størrelse.

Funktioner, Konti, Nyheder, vælg nyhedsserveren,
Egenskaber, Avanceret.

Klik i opdel filer større end.
Min står til 160kb

Hvis du har yderligere problemer kan jeg anbefale nyhedsgruppen

Der er alle eksperterne

/Kenneth Iversen

Fra : Langgaard

Dato : 20-08-04 06:57

$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg kan ikke få det til at virke......
>
> tilsyneladende er billederne for store og jeg ved ikke lige hvordan jeg
kan
> komprimere dem.

Hej

Vær obs på at det ikke er alle der kan se disse binaer-grupper !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Anders F

Dato : 21-08-04 14:38

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> kan
>
> Hej
>
> Vær obs på at det ikke er alle der kan se disse binaer-grupper !

Hvorfor upload på www kan anbefales =)

/Anders