Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkaldelse fra Føtex/Bilka
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 18-08-04 06:48

Er der andre der har problemer med Føtex/Bilkas nye program til bestilling
af print af digitale billeder? Jeg tror jeg har prøvet 10 gange nu og enten
går den i stå med fejl undervejs ellers også så uploader den flere billeder
end dem jeg vælger. Jeg kan desuden heller ikke komme til at vælge
enkeltbestilling, så jeg kan ikke få i forskellige formater.

Jeg har ellers tidligere brugt dem mange gange uden problemer med "den gamle
hjemmeside".

Jeg prøvede så også digitalshoppen.com, men her kunne jeg ikke se, hvordan
man gjorde, hvis man skulle vælge mange billeder (+100) - andet end at vælge
dem enkeltvist. Nogle af jer der har erfaringer hermed?

VH
Jakob

Fra : .Kody

Dato : 18-08-04 08:36

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vælge
> dem enkeltvist. Nogle af jer der har erfaringer hermed?

Ja jeg har set de har fået nyt upload program. Det der irriterer mig mest er
at man nu skal vente på at alle billeder er uploadet, før man kan indtaste
navn og adresse. Jeg bestilte nogle 20x30 i sidste uge, men de glemte at
maile til mig da de var klar, så jeg så dem ved et tilfælde i Bilka. Men alt
i alt, så er der ikke noget at udsætte på kvaliteten.

Men en klar forbedring på siden, er at man nu kan uploade Zip filer og TIF,
det kunne jeg da godt se en mulighed i, men har ikke prøvet det endnu.

..Kody

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 18-08-04 15:30

".Kody" <mgs@email.dk> wrote in message

> Men en klar forbedring på siden, er at man nu kan uploade Zip filer og
TIF,
> det kunne jeg da godt se en mulighed i, men har ikke prøvet det endnu.
>
> .Kody

Hvad er fordelen i at man kan uploade zip-filer?

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-08-04 15:51

On Wed, 18 Aug 2004 16:30:18 +0200
"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> wrote:

> TIF,

> Hvad er fordelen i at man kan uploade zip-filer?

mange billeder kan uploades på en gang.

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-08-04 23:31

[snip]

> Det kan man da også alligevel - jeg har da lige (godt nok efter mange
> forsøg) uploadet over 100 billeder.

på en gang uden at skulle sidde og vælge hver enkelt? Jeg har ikke
prøvet deres "program" da jeg ikke har en windows maskine at køre det
på, men deres webversion er noget langsomt bras hvis man skal sidde og
vælge hvert enkelt billede et efter et.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!