Bakken lukker...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-09-04 18:08

Sakset fra Københavns politis hjemmeside:

3. september 2004
En tegn på at sommeren går på hæld er, at Bakken lukker, og igen i år vil et
stort antal motorcyklister samles på Nørrebro i København, hvorfra der køres
mod Dyrehavsbakken i Klampenborg.

Mandag den 6. sepember 2004 fra kl. 17.00 og frem til kl. 19.00 forventes
motorcyk-listerne, der kommer fra hele landet, at samles på Nørrebrogade ved
Hyltebro.

Ca. kl. 19.00 begynder motorcykeloptoget at bevæge sig mod Bakken.

Det må påregnes, at Nørrebrogade vil være delvist spærret af motorcykler.

Motorcykeloptoget kører ad følgende rute til Bakken:

Nørrebrogade - Lygten - Tagensvej - Tuborgvej - Strandvejen - Kystvejen -
Strandvejen - Dyrehavevej - Christianholmsvej - Klampenborgvej - P-pladsen
ved Skovporten.

Der vil formentlig gå 35-45 minutter fra første til sidste motorcykel har
passeret de forskellige knudepunkter på ruten.

Der vil være politi til stede i de fleste større lyskryds, og optoget vil
blive ledsaget af Færdselspolitiets motorcyklister.

De mange motorcyklister kan betyde kødannelse i dele af København, men
Københavns Politi håber på, at de øvrige trafikanter vil tage eventuelle
gener med godt humør.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til: Københavns Politi,
Færdselspolitiafdelingen v/ vicepolitikommissær Axel Sørensen, tlf. 3314
1448, lok. 2811.

***

Så er de københavnske bilister advaret!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Olesen

Dato : 05-09-04 19:01

"Aragorn Elessar" <Aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> Så er de københavnske bilister advaret!

Sådan et arrangement burde forbydes. *S*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-09-04 19:10

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Sådan et arrangement burde forbydes. *S*

Nej! *tramp!* *G*

*mumler* dragt pudset, reflekser repareret, støvler pudset, handsker pudset,
klaphat rengjort (- jo, den er fakkerta oprindeligt hvid! *måber*), visir
rengjort og antidug-behandlet (- sulfo er en god ting!), kamerabatteri ladet
op, mobil klar, ekstrabatterier opladet, kamerakort formatteret, solbriller
pudset og antidug-osv. klar, BMW-artikel fotokopieret til kammerat - klar!

Og ikke mindst: K75'er og kammerat klar!

Hej fra

Aragorn_DK *lurer* - chatter jeg for meget???

--
www.welles.dk