Pava oveni Dinitrol.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-09-04 13:53

Jeg har planer om at give min bil en gang undervognsbehandling.
Formentlig Pava.

Såvidt jeg husker fik den sidste gang Dinitrol. (Første og eneste gang)
For 4 år siden.

Er det et problem at bruge forskellige mærker oveni hinanden.?

Alfa 146, årgang 1998.

Mvh. Jørgen

Fra : Olesen

Dato : 05-09-04 14:00

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse

> Er det et problem at bruge forskellige mærker oveni hinanden.?

Vil umiddelbart sige nej.
Men spørg centret.

Men man har det nok bedst, hvis
det er samme produkt hele vejen.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-09-04 14:50

> Vil umiddelbart sige nej.
> Men spørg centret.

Der har jeg en en anden mening,erfaring, det kan løsne sig og falde af :(.
Men at komme Pava uden på Dini. har jeg ingen erf. med, hvoff. ikke
fortsætte med "Dinitrol"?, der findes et hav af lign. produkter,
Tektrol,Mercansol,Suvo etc., som fællesnævner skal det være på
"bitumen-basis",voks-basis. Pava er generelt dårligere.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-09-04 16:04

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Der har jeg en en anden mening,erfaring, det kan løsne sig og falde af :(.
> Men at komme Pava uden på Dini. har jeg ingen erf. med, hvoff. ikke
> fortsætte med "Dinitrol"?,

Jeg spørger som jeg gør fordi Pava-firmaet er tættere på hvor jeg bor.

Mvh. Jørgen

Fra : GiWeo

Dato : 05-09-04 17:50

Hejsa

>Jeg spørger som jeg gør fordi Pava-firmaet er tættere på hvor jeg bor.

Hvor bor du ??
Måske jeg kan skaffe dig en go pris !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : N/A

Dato : 05-09-04 19:51

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-09-04 19:51

GiWeo wrote:

> Hvor bor du ??
> Måske jeg kan skaffe dig en go pris !

Ha, ha. Hvad er en god pris.? For en "standardbehandling".
- Bare sådan cirka.

Jeg vil/kan ikke købe via dig da dette ikke er dk.marked
Men jeg vil gerne kende prisniveauet.

NB. Hav lidt tålmodighed. Du har sendt dit indlæg 2 gange.

Mvh. Jørgen

Fra : GiWeo

Dato : 07-09-04 15:47

Hesjsa

>Jeg vil/kan ikke købe via dig da dette ikke er dk.marked
>Men jeg vil gerne kende prisniveauet.

Kommer an på hvor du kommer fra - og hvilken bil du har !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 05-09-04 15:53

> [...]
> For 4 år siden.
>
> Er det et problem at bruge forskellige mærker oveni hinanden.?

Jeg ville ubetinget få lavet en opfriskende Dinitrol-behandling. Derefter
behøver bilen ikke mere få undervognsbehandling.

M.v.h.