Husk DTC på TV2 Zulu kl 12.01
Fra : Jan Nielsen

Dato : 05-09-04 10:59

Jan

Fra : jens andersen

Dato : 05-09-04 11:30

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
news:bnB_c.44$mv7.43@news.get2net.dk...
> Jan

Husk også DTM kl. 14oo på ZDF og 3+ Tom Christensen starter fra
plads 6

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-04 12:34

"jens andersen" <tcp999@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Husk også DTM kl. 14oo på ZDF og 3+ Tom Christensen starter fra
> plads 6

Nej han har ikke tid, han skal lave mondeo
Men Tom Kristensen deltager vist

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 11:31

Ja som om man kan se Zulu her*Grrrrr*

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 05-09-04 12:01

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse news:413aeae9$0$206$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja som om man kan se Zulu her*Grrrrr*

Nogen ulemper må der jo være hinsidan (udover de mange svenskere)

/Jakob

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 12:09

> Nogen ulemper må der jo være hinsidan (udover de mange svenskere)

He he...ja men det er stort set også de eneste...men som om den ikke er slem
nok med at de taler svensk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Nielsen

Dato : 05-09-04 16:01

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Ja som om man kan se Zulu her*Grrrrr*

Køb en parabol og et canal digital kort, så er du kørende.

Jan

Fra : Brizz

Dato : 05-09-04 16:18

> Køb en parabol og et canal digital kort, så er du kørende.

Gider dælme ikke betale så mange penge for CD kort. og må desværre ikke
have parabol sidende på min altan. så muligheden er ikke eksisterende
desværre

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk