Oliefyr
Fra : Allan Klausen

Dato : 04-09-04 19:58

Efter sigende skulle Toyota dieselmodeller være forberedt for oliefyr. Jeg
ønsker et fjernstyret et af slagsen men vil også have timing på, nogle
erfaringer / gode råd?? Det er til en Yaris 1,4 D4D

Hilsen Allan

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 04-09-04 20:12

"Allan Klausen" <helodriverReMovE@gadbjergnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønsker et fjernstyret et af slagsen men vil også have timing på, nogle
> erfaringer / gode råd?? Det er til en Yaris 1,4 D4D

Hej

Undlad at købe et Eberspächer, de har verdens ringeste service !. Mit var
defekt 4 ud af 5 vintermåneder det første år jeg havde den, og de nægtede at
bytte til en ny, istedet skulle jeg holde på værksted den gang efter den
anden så de kunne "ekperimentere" med at reparere den.

Brian Østergård

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 04-09-04 21:51

> Efter sigende skulle Toyota dieselmodeller være forberedt for
> oliefyr. Jeg ønsker et fjernstyret et af slagsen men vil også have
> timing på, nogle erfaringer / gode råd?? Det er til en Yaris 1,4 D4D

Oliefyret er der,du tænder den mellem sæderne, men kun når motoren køre.
Det der mangles er en vandpumpe, og noget styring.
Jeg skal selv have det lavet, min mekker har haft stumperne til at ligge i 2
år!!!! (jeg skal jo lige have tid ;)

MVH Ove Yaris Verso D4D