Bøjler til Blaupunk tradio - HASTER!
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-04 09:02

Hej alle,

Jeg står og mangler et par bøjler til at tage min Blaupunkt radio ud med. Er
der en venlig sjæl i eller omkring Randers som kan låne mig et par her i
weekenden?

Jeg skal til Århus her i formiddag så hvis der er nogen der som har et sæt
så vil det være helt perfekt.

Kan kontaktes på email: ulrich.sorensen (at) mailme.dk
eller 61688602

På forhånd tak!

Mvh. Ulrich

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-09-04 09:12

"Ulrich Sørensen" <ulrich (dot) sorensen (at) mailme (dot) dk> skrev i en
meddelelse news:41397662$0$177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> weekenden?
>
> Jeg skal til Århus her i formiddag så hvis der er nogen der som har et sæt

Har du ikke nogle små elektronikskruetrækkere? En i hvert hul og vupti!
Sådan fik jeg min radio ud, da jeg ikke kunne finde bøjlerne. Bagefter fandt
jeg selvfølgelig bøjlerne så hvis du kommer til Bramming, må du da gerne
låne dem
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-04 09:24

med.

SNIP

> [...]
fandt
> jeg selvfølgelig bøjlerne så hvis du kommer til Bramming, må du da

Det er jo en mulighed, men det er ikke altid den lige vil slippe. Ellers tak
for tilbudet.

Mvh. Ulrich

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-09-04 15:40

On Sat, 4 Sep 2004 10:02:22 +0200, "Ulrich Sørensen" <ulrich (dot)
sorensen (at) mailme (dot) dk> wrote:

>Jeg står og mangler et par bøjler til at tage min Blaupunkt radio ud med

Havde samme problem i går. Kørte forbi Peugeot (kører Pug 106) og de
hjalp mig U/B. Flinke mennesker.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Søren R

Dato : 06-09-04 08:24

> [...]

>der en venlig sjæl i eller omkring Randers som kan låne mig et par her i

Og jeg mangler til en Grundig i Aalborg
--
Søren R - Honda Civic 96'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤