Org rudehejs på Vectra
Fra : Per LH

Dato : 03-09-04 16:31

Periodisk fejl:

Højre rudehejs (der er kun foran...) på min Vectra ´93 har det sådan at
enten vil det - eller osse vil det ikke...

Lige nu er ruden strandet midt i !

Jeg har rusket i ledningerne ved døren - uden resultat.

Jeg har ledt efter et relæ, men det sidder ikke i sikringsboxen.

Er der nogen der ved hvor det er - eller nogen der kunne scanne mig et
del-diagram?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Brian

Dato : 03-09-04 18:21

Hejsa

Per LH skrev:
> [...]
> at enten vil det - eller osse vil det ikke...
>
> Lige nu er ruden strandet midt i !
>
> Jeg har rusket i ledningerne ved døren - uden resultat.

Har du været nede ved kontakterne og stikket dertil ?

Hvis du piller lemmen op foran håndbremsen, har du et multistik
nedenunder hvor kontakterne er sat til.

Kassen med kontakterne er også lige til at pille op, den skal bare
løftes i det ene hjørne med en skruetrækker eller lign.

> Jeg har ledt efter et relæ, men det sidder ikke i sikringsboxen.

Mon ikke det sidder ved selve motoren ?

> Er der nogen der ved hvor det er - eller nogen der kunne scanne mig et
> del-diagram?

Lån en Haynes på biblioteket, eller køb bogen

/Brian

Fra : S.V.

Dato : 04-09-04 16:15

Havde samme problem med min Calibra fra 92

Endte men at jeg skiftede rude motoren hvilket ikke var helt let.

Men den koster en helt del for meget hos Opel (2200 ex. Moms.) så endte med
en brugt en (550 ex Moms.)

Mvh.

Stephan