Tak til Hr. Møller - for en god oplevelse
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 16:21

Det blev lige tid til at investere i nyt gummi, her før ferien løber
af stabelen.

Kraftigt inspireret af Hr. Møllers propaganda for Ivar Jensens
Autogummi i Farum, lod jeg dette firma tilflyde et telefonopkald.

Joda, 215/45 - 17 Lå skam på hylden, i flere fabrikater! Og joda, man
kunne skam godt komme i dag! Som regel skal man altid vente en dag
eller to på at de får skidtet hjem, synes jeg.

Da jeg kommer derop, har jeg selvfølgelig et par kvalificerede
spørgsmål pro et contra det ene dækmærke, fremfor det andet, samt mine
præferencer.

Alt bliver besvaret og forklaret utroligt professionelt, og det blev
så til 4 stk. Continental Sport Contact II

Selve arbejdet blev udført med stor omhu, og alle spørgsmål om både
det ene og det andet blev meget kompetent besvaret undervejs.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg kunne have sparet mange penge ved at
købe en nærdødsoplevelse hos f.eks. AGL, men de når altså ikke Ivar
til sokkeholderne, hverken hvad angår professionalisme eller service.

Tak til Hr. Møller, og en uforbeholden anbefaling herfra.

Det går iøvrigt an, at prutte om prisen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 16:30

> Tak til Hr. Møller, og en uforbeholden anbefaling herfra.

Selv tak for hintet.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 16:37

On Thu, 2 Sep 2004 17:29:47 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>Selv tak for hintet.

Hvad nu?

Har du også anbefalet dette firma?

Skulle det være tilfældet, vil min påstand være, at det var Hr. Møller
der begyndte. *LOL*

Jeg véd at Mogens har kommet der, men han vil jo, som altid, hellere
lege med tyskere.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 20:12

> Hvad nu?

Ikke noget - jeg synes bare det er rart at få anbefalet et særligt godt
sted.

Dem kan der nogle gange være langt i mellem.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 16:31

> Det blev lige tid til at investere i nyt gummi, her før ferien løber
> af stabelen.

Der er da lang tid til juleferien starter.

> Jeg er ikke i tvivl om, at jeg kunne have sparet mange penge ved at
> købe en nærdødsoplevelse hos f.eks. AGL, men de når altså ikke Ivar
> til sokkeholderne, hverken hvad angår professionalisme eller service.

Jeg kan ellers varmt anbefale en dæk-mand som først 3. gang kommer med det
bestilte dæk og som ødelagde den ene sideskørte trods mine advarsler og som
ikke mener at 10g uballance er nødvendig at fjerne og og og

--
Tom

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 16:43

On Thu, 2 Sep 2004 17:30:51 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Der er da lang tid til juleferien starter.

>--

Vi taler om den årlige køretur til La France, for at inspicere
druerne, med henblik på om der bliver udsigt til nøget drikkeligt ad
åre, eller om det skal anvendes til glögg allerede næste år.

> [...]

>bestilte dæk og som ødelagde den ene sideskørte trods mine advarsler og som
>ikke mener at 10g uballance er nødvendig at fjerne og og og

Den historie kan jeg godt huske.

Det er hvad du får ud af dit evindelige: Koster det over 4 kroner
laver jeg det selv. *LOL*

Du har garanteret presset ham i den grad på prisen, så du har fået
hvad du har betalt for.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 17:33

> Det er hvad du får ud af dit evindelige: Koster det over 4 kroner
> laver jeg det selv. *LOL*
>
> Du har garanteret presset ham i den grad på prisen, så du har fået
> hvad du har betalt for.

Jeg er jyde

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-09-04 19:58

> Jeg er jyde

Nej, du ER eksporteret

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 19:59

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, du ER eksporteret

deporteret

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-09-04 20:20

> deporteret

Eksporteret til Als.
Hvis du selv opfatter det som deponi, så tjaaaaaaa

og for ikke at ødelægge Folmers tråd helt.
Jeg kan varmt anbefale følgende dækværksted:

Jørgen Caspersen
Tinglykke 5

God service og kompetent betjening.
Jeg kommer dertil med bilen en fredag og snakker med manden.
Vi bliver enige om at skifte dækkene med det samme.
Jeg kører glad derfra igen.

Det eneste der måske gør at jeg ikke kommer der igen er afstanden.

Hov Tom, jeg læste forkert mht. din depo-det-ene-eller-andet

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : phk

Dato : 02-09-04 19:34

> Joda, 215/45 - 17 Lå skam på hylden, i flere fabrikater!

Hvad er det egentlig for en lastbil du har? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-09-04 20:14

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev :

>Hvad er det egentlig for en lastbil du har? :)

det er da vist en Fiat Stilo (omend Stilo næppe kan oversættes
korrekt)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 20:28

On Thu, 02 Sep 2004 21:13:46 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>det er da vist en Fiat Stilo (omend Stilo næppe kan oversættes
>korrekt)

>--

Vorherrebevareosvel!

Og din bror hilste jeg hjerteligt på forleden dag, og bad ham
videregive en hilsen til dig. Den vil jeg gerne have tilbage. *LOL*

Ka' du ikke finde noget andet at tage dig til, end at genere min
Torinovibrator?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 02-09-04 20:56

Hejsa

Folmer Rasmussen skrev:

> Ka' du ikke finde noget andet at tage dig til, end at genere min
> Torinovibrator?

Vibrator ? Glemte den kære dækmand at afbalancere hjulene ?

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 21:16

On Thu, 2 Sep 2004 21:56:29 +0200, "Brian" <brian@nejtak.dk> wrote:

>Hejsa

>Vibrator ? Glemte den kære dækmand at afbalancere hjulene ?

>--

Nej, det gjorde han ikke, men det er jo en diesel, og det er ifølge de
skriftkloge herinde ikke en rigtig bil.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-04 22:22

> Nej, det gjorde han ikke, men det er jo en diesel, og det er ifølge de
> skriftkloge herinde ikke en rigtig bil.

Host-host....

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 18:58

"Brian" <brian@nejtak.dk> wrote in message
> Hejsa

> Vibrator ? Glemte den kære dækmand at afbalancere hjulene ?

Nu da een er kommet hjem fra ferie, og ser var over 4000 indlæg i gruppen er
jeg kommet hertil.
Det er altid rart hvis nogen kan bruge ens erfaringer.

jeg håber, at du får en god tur til frøæderne, Folmer.

Og så afballancering:
Hos Ivar ved hvad de gule og røde mærker betyder, og når jeg kommer med min
lille franske gøj, så foregår første del af afbalanceringen ved, at
ubalancen findes, og så løsnes dækket og drejes på fælgen, herved er vi
enkelte gange kommet ned på 5 g ( ja fem g) det er langt under hvad andre
dækmontører anser for at ligge inden for tolerancerne for afballancering.
Jeg har hørt om nogle der har fået at vide, at hvis målingen bare ligger
inde i det gule felt er det OK. Det kan jo være, at udstyret er så meget ude
af kalibrering at det kan være rigtigt.
Derfor er det vigtigt at komme et sted man (jeg) har tillid til, og hvor jeg
ved, at udstyret vedligeholdes og kalibreres.

--
Møller

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-09-04 21:25

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Vorherrebevareosvel!

Hehe :)

>Og din bror hilste jeg hjerteligt på forleden dag, og bad ham
>videregive en hilsen til dig. Den vil jeg gerne have tilbage. *LOL*

Du kan få den her, den er ubrugt, han glemte nemlig af sige den
videre ;)

>Ka' du ikke finde noget andet at tage dig til, end at genere min
>Torinovibrator?

Hør hov - jeg insinuerer bare, at Fiat's tanke med ordet næppe har
været det samme som vi herttillands tænker, når vi hører ordet

Så havde Bravo'en vel heddet bravissimo ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 03-09-04 16:25

jan@fedtegreven.dk wrote:

[om Fiat Stilo]

> Så havde Bravo'en vel heddet bravissimo ;)

Øehm ... Stilissimo?

mvh
Peter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-04 20:14

On Thu, 2 Sep 2004 20:34:03 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Hvad er det egentlig for en lastbil du har? :)

Det er en Torinovibrator.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-04 20:15

phk skrev:

> Hvad er det egentlig for en lastbil du har? :)

ROFL

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"