touran VW tdi, er der....
Fra : bj

Dato : 01-09-04 20:58

Hej

er der nogen der har erfaring med denne bil?

Jeg må indrømme, at jeg absolut har et godt øje til den...

bj

Fra : Flemming

Dato : 01-09-04 21:03

bj wrote:
> Hej
>
> er der nogen der har erfaring med denne bil?
>
> Jeg må indrømme, at jeg absolut har et godt øje til den...

ja, den er sku lækker, men _alt_ for dyr

--
Mvh. Flemming

Fra : Tp

Dato : 03-09-04 19:17

Vi har en Touran 1,9 TDI PD med 100 hk TDI PD. En rigtig dejlig bil som vi
kun kan anbefale.

Og på Gule plader er det jo faktisk en billig bil hvis man kan leve med de 2
pladser. Den har i Trendline det udstyr som i skal bruge, vi har dog købt
den i Highline.

Kan kun anbefale den, du kan også se på salgstallene at den er populær.

Mvh Tim

Fra : can

Dato : 02-09-04 20:24

"bj" > skrev i en meddelelse

> Hej
> er der nogen der har erfaring med denne bil?
> Jeg må indrømme, at jeg absolut har et godt øje til den...

Hej
jo jeg kører dagligt i én, og jeg har kun ros, skiftede fra toyata
sportsvan, og jeg må sige at det er en helt anden verden, kører rigtigt
godt, og med trendline udstyr er der hvad man har behov for, skal snart have
den til første service = 36000 km, også en god ting,
Jeg er dog lidt utilfreds med at de har sparet nødhjulet væk til fordel for
et lappesæt der kun kan bruges hvis man har kørt en knappenål op i dækket,
men det kan jo købes til

Venlig hilsen
Claus Andersen