Hjælp Lys på Trailer???
Fra : Stinne & Jack

Dato : 01-09-04 17:44

Hej gruppe!!

jeg har for ikke så lang tid siden anskaffet min en båd som står på en
autotrailer, mit problem er at blinklyset samt bremselys ikke virker i højre
side, i venstre side + nummerplader m.m. virker fint, nu er spørgsmålet så
hvor fejlen er på trailere eller på bilen, findes der måske et sted hvor jeg
kan finde ud af hvad de forskellige ben i stikket er til????
så kunne jeg jo måske måle mig frem til problemet.
eller måske der er nogen der har en bedre ide???

Ps: pærerne er checket

Mvh
Jack

Fra : Leonard

Dato : 01-09-04 17:52

"Stinne & Jack" <voldergommesen@mail.dk> wrote:

>kan finde ud af hvad de forskellige ben i stikket er til????

http://www.dkfritidbil.dk/oplysninger/om_daek/trailerstik.htm

Langt de fleste fejl på trailerlys findes i dårlige stelforbindelser,
men det lader det ikke tilat være i dit tilfælde hvis der slet ikke er
lys i noget i den ene side ...

--
Leonard