Ny 4x4/diesel bil på gule plader ( maks. 3~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-08-04 12:57

Hej NG.
Hvad skulle man så købe og hvorfor ?
Ville i alvidende orakler være bange for en Hyundai Terracan 2,9 CRDi
4WD, Aut

Det er nu ikke fordi at jeg har brug for en 4WD bil, men de er IMO rigtig
fede, og da knægten stort set er flyttet hjemmefra, er vi kun to, og har
ikke brug for et bagsæde.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-04 19:21

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fede, og da knægten stort set er flyttet hjemmefra, er vi kun to, og har

Jeg ville ubetinget købe en nyere brugt Toyota Landcruiser VX100 - dét er
cremen....

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-08-04 19:45

Henrik B. telepaterede følgende til sin PC:

> Jeg ville ubetinget købe en nyere brugt Toyota Landcruiser VX100 -
> dét er cremen....

Den får du bare ikke for 300.000 kr...

Jeg ville finde en lettere brugt Jeep Grand Cherokee...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-04 20:10

meddelelse news:41337599$0$208$14726298@news.sunsite.dk...

> Den får du bare ikke for 300.000 kr...
>
> Jeg ville finde en lettere brugt Jeep Grand Cherokee...

Selvfølgelig gør du det. Min kollega har netop købt en. Med fuld udstyr...

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-08-04 07:22

Henrik B. telepaterede følgende til sin PC:
> Selvfølgelig gør du det. Min kollega har netop købt en. Med fuld
> udstyr...

Ok. De er faldet en del...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-04 20:15

meddelelse news:41337599$0$208$14726298@news.sunsite.dk...
> Henrik B. telepaterede følgende til sin PC:

> Den får du bare ikke for 300.000 kr...

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=618700114&page=1

Og der er også en '98 der har kørt under 70.000 km tilæ 329.000,-

Min personlige holdning er, at en Grand Cherokee er en skrammelkasse i
forhold til.

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-08-04 07:23

Henrik B. telepaterede følgende til sin PC:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=618700114&page=1
>
> Og der er også en '98 der har kørt under 70.000 km tilæ 329.000,-

Ja, med en 4,7 V8 BENZIN....

> Min personlige holdning er, at en Grand Cherokee er en skrammelkasse i
> forhold til.

Det er så din mening.

--
Mvh. Morten Fruergaard