Periodiske og komiske fejl ?
Fra : Olesen

Dato : 28-08-04 16:15

Afledt af tråd om Escort som periodisk ikke vil starte.

Hvor mange af jer bilejere har en bil, som laver de
sjoveste el-fejl med mellemrum, og møjsvære for
værkstedet at udbedre ???

Min Sierra lider af dement el-rudehejs i passagersiden.
Men døren skal blot åbnes på vid gab 2 gange,
så kan jeg køre med den 2-3 måneder før den
'sætter sig' igen..,o)

Fra : martin bjerre

Dato : 28-08-04 17:19

Hmmm......mon ikke ledninger der går fra dørstolpen og ud i døren er knækket
? Det er set 99999 gange

Martin

Fra : Tigeren

Dato : 28-08-04 17:28

Min kammerat har en Citroen Xara som skruer
helt op for anlægget når man drejer til venstre...

Lasse

Fra : martin bjerre

Dato : 28-08-04 17:48

Min kammerat har en Citroen Xara som skruer
> helt op for anlægget når man drejer til venstre...
>
> Lasse

ratkontakter eller det fladkabel der er "viklet" om ratstammen ??
Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-08-04 20:43

"Tigeren" <reiki@heaven.dk> skrev

> Min kammerat har en Citroen Xara som skruer
> helt op for anlægget når man drejer til venstre...

For år tillbage skulle jeg reparere en autoradio som skruede op når kunden
satte bilen i bakgear!
Siddende på min kontorstol i værkstedet, havde jeg dog lidt svært ved at
genskabe, de realistiske omstændigheder for at fremprovokere fejlen. (hvor
sidder bakgearet på en kontorstol?)

Mvh.