Fiat Marea ELX og SX ?? forskeld ??
Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 15:50

Hej
Hvad er forskelden på de 2 modeller ??

Fiat Marea ELX
-----//----- SX

??????????????

Henrik Olesen
Randers
www.salg.olesenbanden.dk

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-04 16:05

*trads* wrote:
> Hvad er forskelden på de 2 modeller ??
>
> Fiat Marea ELX
> -----//----- SX

Uden at være HELT sikker, så mener jeg ELX har
aircondition, det har den vist ikke i SX

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 16:17

Det har de ELXér ikke som jeg har set på

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-04 16:15

On Sat, 28 Aug 2004 16:49:34 +0200, "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk>
wrote:

>Hvad er forskelden på de 2 modeller ??

Udstyr.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 16:18

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Udstyr.

Kan du ikke beskrive det nærmere ???
Det var derfor jeg søgte en forklaring på de 2 modeller !!!

Fra : bme

Dato : 28-08-04 16:19

> Udstyr.

Og bedre lygter på den dyre model - på standardmodellen er de ikke særligt
gode.

/bo

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 16:25

> Og bedre lygter på den dyre model - på standardmodellen er de ikke særligt
> gode.

Og hvad er så den dyre model ELX eller SX ???

( jeg får egentlig flere spørgsmål end svar )
sorry

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-04 16:33

*trads* wrote:
> ( jeg får egentlig flere spørgsmål end svar )
> sorry

Prøv at spørge her i stedet:
http://www.fiatklubdanmark.dk/php/forum/

Der ved en del folk i al fald hvad forskellen er

Fra : Rasmus

Dato : 28-08-04 16:59

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in message

> Og hvad er så den dyre model ELX eller SX ???

SX er den billigste
ELX lidt mere udstyr
ELX Estiva mest udstyr

mvh
Rasmus

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-08-04 17:13

Rasmus wrote:
> "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> wrote in message

> SX er den billigste
> ELX lidt mere udstyr
> ELX Estiva mest udstyr

Og HLX der også har en masse udstyr.
Svjh har ELX altid elruder (og på bagerste sideruder) og -spejle.

Men vi må nok ha specifikke årgange før vi rigtigt kan sammenligne....

Det optimale må være, at spørgeren selv tager ud og kigger på nogle SX'er og
nogle ELX'er

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-04 17:32

Rasmus wrote:
> SX er den billigste
> ELX lidt mere udstyr
> ELX Estiva mest udstyr

Ah, ja, Estiva er den med aircon...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-08-04 17:58

John Sahl wrote:

> Ah, ja, Estiva er den med aircon...

Men svjv så kom Estiva først i de faceliftede årgange (sent 1998 og frem)...
Så en ELX kan sagtens ha aircon/klima uden at hedde Estiva

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 17:49

> SX er den billigste
> ELX lidt mere udstyr
> ELX Estiva mest udstyr

Takker
Har du så også den egentlige forskeld ml de forsk. modeller ???

Fra : Rasmus

Dato : 29-08-04 09:50

> Takker
> Har du så også den egentlige forskeld ml de forsk. modeller ???

Nej, desværre....., der skal du nok have fat i f.eks Fiat, eller nogle
anmeldelser af bilen.

Som en anden skriver er HLX topmodellen, men det er kun 2.0´eren som findes
i HLX udgave.

mvh
Rasmus

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-08-04 17:11

bme wrote:

> Og bedre lygter på den dyre model - på standardmodellen er de ikke
> særligt gode.

Det kommer vist an på årgang....
Svjv har alle Marea'er ellipsoid-lygter hvis de er fase2 biler (sent 1998 og
frem)

Fra : *trads*

Dato : 28-08-04 18:17

> Det kommer vist an på årgang....
> Svjv har alle Marea'er ellipsoid-lygter hvis de er fase2 biler (sent 1998
og
> frem)

Den jeg tænker på er den her :
http://www.seat-randers.dk/brugtebiler/Default.asp?vk=29700342&fha=354

Selvfølgelig er den ikke med billed på - men der står SX bag på den

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-08-04 19:04

*trads* wrote:

> Den jeg tænker på er den her :
> http://www.seat-randers.dk/brugtebiler/Default.asp?vk=29700342&fha=354
>
> Selvfølgelig er den ikke med billed på - men der står SX bag på den

Det er ikke umiddelbart til at gætte om det er en "ny" eller "gammel"
model - det skifter deromkring 10.1998.

Men tag ud og prøv 2-3 stykker magen til, og gå dem lidt efter i sømmene