Guf for film-folket : Supra-videoer (Link ~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 15:24

http://perso.club-internet.fr/guodong.yu/redsuns/videos.htm

Se Redline3 først :) - Mega cool, træls at køre Diablo SV og få baghjul af
en ældre Toyota :)

-M

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-08-04 16:02

> http://perso.club-internet.fr/guodong.yu/redsuns/videos.htm
>
> Se Redline3 først :) - Mega cool, træls at køre Diablo SV og få baghjul af
> en ældre Toyota :)

Det kommer jo til at tage det halve af aftenen at få hentet og set de film,
damn.
Angående Diabloen, så får den jo slet ikke fuld gas, man kan høre han
skifter gear meget tidligt.
Jeg har en video af en Supra der kører fra en 996 biturbo på en Fransk
motorvej. Kort tid efter rykker en Golf 1 forbi begge, sjovt de ikke har den
med.

Niels

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-08-04 17:41

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en video af en Supra der kører fra en 996 biturbo på en Fransk
> motorvej. Kort tid efter rykker en Golf 1 forbi begge, sjovt de ikke har
den
> med.

Det skulle vel ikke være den 'Golf', jeg læste om for år tilbage.
Man tager 1 stk Porche 928 og skræller.
Så tager man x antal dygtige plade-bankere.
Resultatet bliver en Golf-lignende bil.
Men stadig 928 indenunder.
Da den blev omtalt for år tilbage, var det som en rigtig ulv i fåreklæder

Den skulle også være velegnet til at tune videre på.
Som jeg kan huske billederne, så var proportionerne som på en Golf.
Bilen var bare vokset en smule

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 17:46

> [...]

> Jeg har en video af en Supra der kører fra en 996 biturbo på en Fransk
> motorvej. Kort tid efter rykker en Golf 1 forbi begge, sjovt de ikke har

Ja, den er cool :)

-M

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-08-04 18:12

> Angående Diabloen, så får den jo slet ikke fuld gas, man kan høre han
> skifter gear meget tidligt.

Det er korrekt - men sådan en Diablo får da ellers snildt baghjul af en
Supra på anaboler..

Det gør alt stort set..

/Jan W Nielsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 16:14

> Se Redline3 først :) - Mega cool, træls at køre Diablo SV og få
> baghjul af en ældre Toyota :)

Psycho_toyota_supra kan også anbefales. Ejeren er dansker og den er godt
nok hurtig!! ;)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 16:29

> Psycho_toyota_supra kan også anbefales. Ejeren er dansker og den er
> godt nok hurtig!! ;)

Okay har lige været siden og filmene igennem. Det eneste der er i orden er
Psycho_toyota_supra filmen. Mange af de andre links virker ikke. Kig forbi
her i stedet for og download de klip m. Supra'er:
http://redline.mobia.net/dhb2004.htm

Det er omtalte Psycho Supra i ser på disse videoer!

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 16:53

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

Okay har lige været siden og filmene igennem. Det eneste der er i orden er
> Psycho_toyota_supra filmen. Mange af de andre links virker ikke.

Du tror ikke det er trafik? - Har hentet adskellige derfra idag.

-M

Fra : Niels Bengaard

Dato : 28-08-04 17:03

> [...]
> her i stedet for og download de klip m. Supra'er:
> http://redline.mobia.net/dhb2004.htm
>
> Det er omtalte Psycho Supra i ser på disse videoer!

Den der er til salg her?

http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111142522944&top=1&

Niels

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 17:05

> Den der er til salg her?
>
> http://www.mobile.de/cgi-
> bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111142522944&top=1&

Jep...

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 17:07

> Den der er til salg her?
>
> http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111142522944&top=1&

Ja. :)

-M

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 28-08-04 16:28

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://perso.club-internet.fr/guodong.yu/redsuns/videos.htm
>
> Se Redline3 først :) - Mega cool, træls at køre Diablo SV og få baghjul af
> en ældre Toyota :)

Rigitg lækkert filmklib! - Man må sige, de er virkelig entusiastiske "over
there". De kunne sgu samle nogle Supra'er :D Må være for fedt at eje sådan
et "lyn" og samtidig have så mange at dele sin hobby med!

\Mandal

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 16:56

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> skrev i en meddelelse

> Rigitg lækkert filmklib! - Man må sige, de er virkelig entusiastiske "over
> there". De kunne sgu samle nogle Supra'er :D Må være for fedt at eje sådan
> et "lyn" og samtidig have så mange at dele sin hobby med!

Da jeg var i US i april, fik jeg en tur i en 450BHP Supra, den rykkede
ganske godt :)

Jeg desværre kun analog foto med den, men jeg forsøger at tage billeder af
billedet med digi-cam'et, så kig i DBM på et tidspunkt idag :)

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-08-04 17:03

> [...]
>
> Jeg desværre kun analog foto med den, men jeg forsøger at tage billeder af
> billedet med digi-cam'et, så kig i DBM på et tidspunkt idag :)

Så lykkedes det, hul i kvaliteten - billederne giver indtryk hvad det var
for nogle slæder vi legede med den dag :)

Se dk.binaer.motor

-M