Ford escort vill ikke altid starte...! MEG~
Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 28-08-04 13:12

hey!

jeg har en ford escort fra 91 der ikke altid vil starte...!

det er fordi der ikke er strøm på... det er jeg klar over men hvorfor der
ikke er strøm på fatter jeg bare IKKE!

jeg kan sætte laderen på i 3 dage køre 10 km. og den har ikke strøm nok på
til at starte igen når den har holdt stille i 10 min! MEN skubber jeg den
igang og kører 500 meter kan jeg tænde og slukke den 50 gange uden
problemer!!!!!!!!

Skal lige siges at jeg har 2 batterier jeg har prøvet begge med samme
resultat og da jeg købte den med et tredje batteri var det det samme
problem...!

jeg skal alligevel have ny generator på inden for den nærmeste fremtid mon
det er der problemet ligger?

jeg har IKKE anlæg i endnu!

hvad kan det skyldes?

--
Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.go-loud.dk <--- Danmarks Billigste Bilstereo!
www.minvogn.dk <--- Min egen bil og bilstereo opbygning.

Tlf.:23420653 Fax.:75520638

Fra : Henrik

Dato : 28-08-04 13:25

Har du set på din stel forbindelse om den er ok ?
Er der heller ikke lys på bilen når den gør det ? det kunne måske også være
starten der ikke er god mere

Henrik

Fra : Søren R

Dato : 28-08-04 16:08

"Nikolai R. Jensen" <Nikolai@go-loud.dk> wrote in message
> hey!
>
> jeg har en ford escort fra 91 der ikke altid vil starte...!
>
> det er fordi der ikke er strøm på... det er jeg klar over men hvorfor der
> ikke er strøm på fatter jeg bare IKKE!

Er du 100% sikker på det er strøm der er problemet? Jeg havde et lignende
problem, og det var starteren. Også escort fra 1991. Nogle gange startede
den bare ikke. Så gik jeg en tur, og 15 min senere kunne jeg være heldig at
den gad at køre...forholdsvis trættende i længden!

Fra : ojuel

Dato : 30-08-04 10:17

Et gammelt kendt Escort problem, extremt ved de modeller der blev bygget i
England med Lucas el-system. Der var normalt problemet at udrykker relæet
ikke kunne få tandhjulet rykket rigtgt ud i startkransen. Et slag med en
hammer på siden af startmotoren hjalp typisk kortvarigt, men er jo ikke
løsningen, der skal en reparation af startmotoren til.

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 30-08-04 11:07

hey!

der er helt ny starter på...!