Det var lige godt KA'ttens
Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 01:53

http://www.e2mobile.net/eviltwincat.mpa

Ret god ;)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-08-04 08:12

Cosworth POWER wrote:
> http://www.e2mobile.net/eviltwincat.mpa
>
> Ret god ;)

Hehe! Hvad mon engelske dyreværnsfolk siger til den. Ret godt lavet!

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-04 08:56

Cosworth POWER wrote:

> http://www.e2mobile.net/eviltwincat.mpa
>
> Ret god ;)

Jeg var ved at trille ned af stolen af grin!

Ikke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 09:11

> Jeg var ved at trille ned af stolen af grin!
>
> Ikke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat

Det tror jeg alvorligt talt ikke du skal gøre. Du vil _muligvis_ få
hademails

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 09:29

Emil Jensen [2100] skrev:

> Det tror jeg alvorligt talt ikke du skal gøre. Du vil _muligvis_ få
> hademails

Ja de er utrolig fanatiske i den gruppe... uha uha.

Hvis der fandtes en katte-religion så ville de være værre end de
islamisme ekstremister.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-08-04 21:28

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja de er utrolig fanatiske i den gruppe... uha uha.

Ja - næsten ligeså fanatiske som mange er det her i gruppen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 21:50

Hans L. Jørgensen skrev:

> Ja - næsten ligeså fanatiske som mange er det her i gruppen

Hellere være fanatisk over for en trofast bil end en dum kat der bare
render væk og er sin egen herre som den lyster

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-04 10:07

Lasse Jensen wrote:
> Ikke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat

De kender den allerede, og der var et par stykker der hoppede
på den, de fleste syntes dog den var sjov. Men hvorfor også gå
amok over en computeranimation

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 10:15

> De kender den allerede, og der var et par stykker der hoppede
> på den, de fleste syntes dog den var sjov. Men hvorfor også gå
> amok over en computeranimation

Jeg var vist en af dem som gik lidt amok over den (Har selv to misser). Hvad
hvis det var et barn som var kravlet op og havde stukket hovedet ind af
soltaget på reklamefilmen? Sådan føler de fleste katteejere det, særskilt
dem i dk.fritid.dyr.kat. Og hvis I synes at sammenligningen var ulækker,
jamen så kan I jo bare se hvordan katte ejere føler det

Mvh

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 10:20

Emil Jensen [2100] skrev:

> Jeg var vist en af dem som gik lidt amok over den (Har selv to misser).
> Hvad hvis det var et barn som var kravlet op og havde stukket hovedet ind
> af soltaget på reklamefilmen? Sådan føler de fleste katteejere det,

Jeg havde grint ligeså meget unanset hvad det var...

Men okay nu er jeg hverken den store katte og/eller børneelsker..

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-08-04 13:43

> på den, de fleste syntes dog den var sjov. Men hvorfor også gå
> [...]
He He
Er du nu sikker på , at det er animation ?

Kan huske den med duerne - det var ikke animation.

Men sjovt at se den med katten igen

Hygge
MJ - Og katteejer...hmmmm Civicen har soltag......Damn har ikke digicam...

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-08-04 14:20

Martin Jørgensen wrote:

> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Kan huske den med duerne - det var ikke animation.

Link?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-08-04 14:40

"Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse

> --
> Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Her er lige hvad jeg kunne finde ..kræver dog quiktime
http://www.phi11ip.com/videos/Evil%20Ka%20Kills%20Bird.mpeg

Hygge
MJ

Fra : Martin Sommer

Dato : 28-08-04 14:47

http://movies.flabber.nl/Ford.Ka/FinalBird.mpeg

--
Martin Sommer

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-08-04 14:50

On Sat, 28 Aug 2004 14:43:24 +0200, "Martin Jørgensen"
<martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> wrote:

>Kan huske den med duerne - det var ikke animation.

Både og. Det er en modeldue, der bliver ramt af hjelmen.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-08-04 22:49

> Både og. Det er en modeldue, der bliver ramt af hjelmen.
>
> Fly
>
> --
> In space nobody will hear your cream
Er du sikker ?
Jeg læste engang , at det var "for real" , og hvor mange shoots der skule
til , før det lykkedes at nakke den.
Lidt ala´ den Honda reklamme , som så mange tror er fake ( den med dækkene ,
der kører ap af en rampe osv..).

Hygge
MJ

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-08-04 21:39

On Sat, 28 Aug 2004 23:49:03 +0200, "Martin Jørgensen"
<martinFJERNDETTE@heidiogmartin.dk> wrote:

>"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Er du sikker ?

Jep. Duen, der flyver, er god nok. Den lever. Men den der rammes er en
attrap.

>Jeg læste engang , at det var "for real" , og hvor mange shoots der skule
>til , før det lykkedes at nakke den.

Det er så en and.

>Lidt ala´ den Honda reklamme , som så mange tror er fake ( den med dækkene ,
>der kører ap af en rampe osv..).

Hvilket også godt kan lade sig gøre.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Sand.

Dato : 30-08-04 23:16

Fly Christensen wrote:

> Hvilket også godt kan lade sig gøre.

Jeg har mistet den film... nogen der har et link?
MVH Martin

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-08-04 10:06

On Sat, 28 Aug 2004 09:56:03 +0200, Lasse Jensen
<fafler@linuxmail.org> wrote:

>Ikke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat

Hehe, hvis du smider den der, så sig lige til, så man lige kan
skabslæse et par dage. :D

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Klaus G.

Dato : 28-08-04 10:14

> Ikke for at lokke men du tør ikke poste den i dk.fritid.dyr.kat

Vil jeg da lige prøve så...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 10:24

> Vil jeg da lige prøve så...

Hæ, vil lige abonnere på dk.fritid.dyr.kat i et par dage?
Frem med cola'en og popcornene

Emil

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-04 10:34

Emil Jensen [2100] skrev:

> Hæ, vil lige abonnere på dk.fritid.dyr.kat i et par dage? Frem med
> cola'en og popcornene

Jep - Klaus bliver slagtet

Fra : msimn

Dato : 28-08-04 10:43

> Vil jeg da lige prøve så...
>
> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> 2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Oh my God, de får andet at snakke om end kattelemme..... Lawsuit!!!

Fra : Fly Christensen

Dato : 28-08-04 14:49

On Sat, 28 Aug 2004 02:52:31 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>http://www.e2mobile.net/eviltwincat.mpa
>
>Ret god ;)

Det har du ikke ført set nu, vel? Den var her for 6 måneder siden,
(og du plejer da at kunne huske sådan noget) hvor vi også postede i
katte-gruppen. Hammer morsomt var det!!
Den er for øvrigt lavet til Ford, som dog syntes, at den var lidt for
grov.

Fly.

PS: Har selv kat og finder den alligevel god!

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 16:07

> Det har du ikke ført set nu, vel? Den var her for 6 måneder siden,
> (og du plejer da at kunne huske sådan noget) hvor vi også postede i
> katte-gruppen.

Nu følger jeg ikke lige kattegruppen ;) LOOOOL!! Jeg hader katte!!!

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 16:21

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu følger jeg ikke lige kattegruppen ;) LOOOOL!! Jeg hader katte!!!

Det gør Ford også officielt

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-08-04 16:30

> Det gør Ford også officielt

Og duer ;) Jeg kan kun tilslutte mig!!

Fra : Olesen

Dato : 28-08-04 16:36

> Og duer ;) Jeg kan kun tilslutte mig!!

Sådan en SportsKA er sku' flot...imho...